Grunnen til at håret mitt blir ødelagt

// inneholder reklame

Nå er jeg endelig meg selv igjen på håret! Det er så digg med nyfarget og nyheist (er det et ord? haha) hår at jeg nesten ikke kan beskrive det. Jeg gikk altfor lenge før jeg heiste opp tape extensionet mitt denne gangen, så alt hang virkelig på en halv snurr. Ikke særlig behagelig, og det var virkelig oppskriften på bad hair day everyday. Haha! 

Jakke – Soaked in luxury, HER

 

Nå er i alle fall håret mitt helt fresht og fint etter at jeg var hos Susanne. Det er forresten en venninne av meg som fikser håret mitt, og jeg det har hun gjort i sånn 5 år eller noe nå. Så det er ganske lenge! Vi ble sittende og skravle i timesvis om alt mulig. Vi har jo kjent hverandre halve livet vårt, så vi kjenner hverandre veldig godt!

Vi kom egentlig frem til at jeg må kutte ned veldig på varmebehandlingen av håret mitt. Jeg krøller det jo nesten hver dag, og det dreper virkelig håret mitt, og det er nok uten tvil en av tingene som har ødelagt tuppene på håret mitt. Så planen fremover er å rette det med en gang det er vasket, også vente med å gjøre noe med det frem til neste gang jeg vasker det. Håper virkelig jeg klarer det, for herregud som håret mitt blir spist opp av krølltangen. Det blir jo fritert rett av.. Ikke bra akkurat! 

Etter at jeg hadde vært hos Susanne stakk jeg innom et par butikker i Drammen og tittet på masse forskjellige blomster og interiørting. Så festlig som jeg er endte jeg opp med kontor utstyr. Altså.. Jaja, sånn er det når jeg vil prøve å lage litt orden i firma-sakene. Haha! 

Nå maser Chloe veldig her og har superlyst til at jeg skal gå tur med henne, så da får jeg nesten runde av! 

3 kommentarer
    1. Jeg har begynt å bruke Emerio rettebørste. Den sliter ikke så mye på håret, og den retter det helt ut. 😀 anbefaler den om du ikke klarer holde deg unns retting

    2. Hei!
      Har du vurdert å bruke alternative metoder for å krølle håret ditt? Hvis du kikker på Pinterest eller Google generelt er det mange metoder man kan bruke for å krølle håret uten at du må bruke varme. Det kan jo evt være et forsøk å teste ut? Jeg sluttet selv å bruke varme på håret mitt og frisøren min ser det veldig tydlig på håret mitt. Bare et lite tips fra ei som alltid leser bloggen din, men som aldri tørr å kommentere. (Jeg liker veldig godt bloggen din forresten, du skriver veldig bra!)

    3. Så fine bilder! Jeg lurer på hvilken foundation du bruker her, helt flawless! Og hvilke hudpleie rutiner du har?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg