Skjønner ikke hvordan det er mulig!

Nå er jeg hjemme en kjapp tur før jeg skal ut og drikke litt drinker. Herregud, jeg klarte å bruke nesten 3 timer på vei hjem!! Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig.

 

Greit at jeg stoppet for å blogge og spise, men den hyttetrafikken som var må var helt hinsides. Syns synd på de som kjører i rushen hver dag for å si det sånn.

Nå skal jeg ut en tur på Pir4 i Sandefjord og drikke litt drinker med Per Fredrik og et par kompiser av han. I dag blir det rolig på drinkene for min del for å si det sånn. Nekter å bli syk igjen. Haha!

Dette ble i alle fall litt av kveldens antrekk. Elsker den gule jakken min selv om jeg glemmer den litt for ofte! Nå må jeg nesten runde av her, for nå kom nettopp taxien ✌

10 kommentarer
    1. Du ser smashiiiing ut!
      Må bare spørre.. Er du ikke fornøyd med
      leppene etter du fylte på? Siden du tegner over..
      håper ikke du blir blind på dette!
      Ha en fin kveld 😊

    2. Må bare gi deg et lite tips ang.overlining av leppene. Slik du har dem nå er det veldig synlig at du har tegnet. Jeg, og sikkert flere andre, leste i et innlegg at du var lei å tegne på dem og at du derfor også tok restylane. De blir bare for store nå…. er ikke så veldig pent, synes jeg da

    3. Stina, hva skjer med måten du sminker deg for tiden? Vil du virkelig se ut som om du er i 30-årene når du egentlig ikke er25 engang? Pass litt på nå da ellers kan du bli en v de som så fint ut i utgangspunktet og så begynte å forbedre utseende til de så ikke så pene ut lenger. Less is more, you know

    4. Du får veldig duck trut nå, tegner du over eller er du bare gått blind på deg selv? Er hvertfall ikke attraktivt må

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg