Video – Min hverdagssminke om sommeren!

/ reklame (noen av linkene er annonselenker)

Nå er det altfor lenge siden jeg lagde en sminkevideo sist, så i dag fikk jeg endelig ånden over meg og fikk filmet hverdagssminken min som jeg bruker om sommeren. Dette er uten tvil min go-to look som passer til alt! Alle produkter finner du under videoen! 

PS; Husk at du kan abonnere gratis på YouTube kanalen min HER

HUD – Primer  / Grønn concealer fra NYX /  Estee Lauder foundation / Foundation jeg brukte nå  /  Pudder fra bareMinerals / Concealer fra Estee Lauder

KONTUR – Konturpalett fra Anastasia B.H /    Blush palett fra Makeuprevolution /  Highlighter fra theBalm

ØYNE – Mascara /   Øyenskygge palett fra Maybelline /  Øyenbryn pomade fra Anastasia B.H / Eyeliner fra theBalm

ANNET –  Lipliner /  Liquid to matte lipstick  /  Setting spray 

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

14 kommentarer

Siste innlegg