På God Kveld Norge i kveld!

Husker dere da jeg tidligere i år fortalte at Per Fredrik og jeg hadde blitt intervjuet av God Kveld Norge? Vel, i dag kommer endelig intervjuet ut! Det har vært så mye Farmen og Paradise Hotel greier i mellomtiden, og fordi våres intervju var veldig tidløst kommer det ikke før nå.

Det ble jo filmet i januar / februar, om jeg ikke husker feil. Så det er såpass lenge at jeg nesten ikke husker noe av det! Men dere får i alle fall se en house tour også et intervju med oss begge! 

Nå har jeg nettopp blitt ferdig ute i hagen. Gud for en jobb det var! Men nå fikk jeg klippet alt gresset i hagen og i innkjørselen, og jeg fikk i tillegg spylt trappen på vei opp mot huset. Så jeg rakk virkelig å gjøre mye. Det ble litt av en workout for å si det sånn. For plenen våres har en veldig bratt bakke som jeg måtte dra gressklipperen opp og ned på.

Phew! Endelig ferdig og det føles fantastisk! Så var det bare 2 uker til neste gang da… Haha! Forhåpentligvis blir det ikke like mye som må taes neste gang! 

Nå skal jeg pakke ut resten av kofferten fra Gran Canaria. Jeg hadde med meg over 40 kg bagasje, så det blir litt av en jobb å pakke ut. Haha! Senere i kveld blir det grilling med Per Fredrik, så det blir koselig!

12 kommentarer
    1. Hei! Lurte på om du tenkte selge noen klær snart, og er det i såfall mulig å kjøpe uten instagram konto og? feks ved å sende en email? 🙂

    2. Ukens spørsmål: Stina kan du legge en link til hvor vi kan se intervjuet? Får ikke sett det på TV.. har så lyst til å se det!

    3. Hadde ikke du en fitness challenge i februar? Kan ikke huske å ha hørt noe mer snakk om det. Eller har jeg gått glipp av noe?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg