New in from Nelly!

Som mange av dere vet, elsker jeg klærne fra Nelly. Det er uten tvil det stedet jeg handler mest klær fra på nett. Både fordi de har så stort utvalg med fine klær, men også fordi det er veldig billig! Siden jeg vet at dere liker godt når jeg tipser om ting jeg handler fra Nelly, tenkte jeg å vise et par av mine nyeste innkjøp. Det ble to sorte kjoler og et par nye hæler denne gangen.

Syns den korte sorte kjolen er sånn kjole som passer til alt. Så den gleder jeg meg til å bruke masse! 

Kjolen kan kjøpes HER

Denne litt lengre sorte kjolen er veldig kul, og om man styler den med en chill hverdagslig jakke og hverdagslige sko, fungerer den perfekt til hverdags, og hvis man vil bruke den til fest er det bare å slenge på et par sorte pumps og en skinnjakke.

Kjolen kan kjøpes HER

Skoene er helt fantastiske både i utseendet og passformen. Størrelsen på de er helt korrekt, altså hverken små eller store i størrelsen. I tillegg er de veldig gode å gå på, så det er et stort pluss!

Skoene kan kjøpes HER

 

Hva syns du om innkjøpene?

 

21 kommentarer

Siste innlegg