Jeg elsker å se på filmer og serier. Favorittserien min er TBBT (the big bang theory). Absolutt den beste serien! Har sett alle episodene som har kommet ut. Så nå trenger jeg deres hjelp. Trenger noen nye filmer og serier jeg kan se på. Kom med deres favoritter!
61 kommentarer
21 Jump Street ♥
Pretty Little Liars!♥
Kommer ikke på noen nå..:P men kjempe fint bilde!
The last song! så fin. grinefilm, men så fin.
Sykt fint bilde <3 Elsker håret ditt på det bildet 😉
Pretty Little Liars 😉
john tucker must die e braa 😀
Frustrerte fruer, walking dead og 24 , Virkelige bra serier!!! 😀
En film jeg virkelig liker er “Remember the Titans”, basert på en ekte historie 🙂
det finnes mange..
revenge of bridesmaids.
men in black
jack and jill
click
aguamarine
the mummy 1.2.3
the santa clause
spy kids
sister act 2
from prada to nada
rush hour
monster inc
twitches 1 and 2
vær så god :))
One Tree Hill
supernatural
True Blood
Vampire Diares
CSI
CSI – Miami
NCIS
Cold Case
Bring it On
The Thing
Glee
Pretty Little Liars ( Beste serien EVER) (har kommet til sesong 3 episode 12, så kommer ikke mere før i Oktober)
Dexter
Greys anatomy<3 Elsker serien<3 du blir helt hektet!
Home & away, Gossip girl og one tree hill er mine fav seriar. Bad teacher, varg veum, twiglight og sex and the city 1 og 2 er mine favoritter for tiden!
the sitter,ted,you again,the vow,lol,twilight, without men og magic mike 😉
One tree hill <3
LOL er bra! 🙂
Game of thrones, Blue mountain state, The Walking Dead, Supernatural 😀
twilight eller beverly hils 90210 ! ANBEFALER 😀 hehhe
Gossip Girl, Beverly Hills 90210, The hills. Utrolig bra serier da 😀 Når du har sett noen episoder, så blir du hekta. Hehe.. Håper det hjalp litt 🙂
Pretty little liars og frustrerte fruer 🙂
Suits, alphas, teen wolf (noen serier jeg ser som ikke er så populære). Av filmer kan jeg anbefale shutter island, kon-tiki og the vow 🙂 Er de filmene jeg har sett i det siste
Pretty little liars, vampire diaries, greys anatomy : ))
jeg digger deatch race filmene !
Beverly Hills 90210 🙂
Greys Anatomy 🙂 <3<3
Hvis du liker action og spenning må du se prison break og sons of anarchy! absolutt de beste seriene, og skikkelig pluss for dødsdigge menn som hovedroller! 😀
Pretty Little Liars, tv serie 🙂
Fringe er en av de beste seriene jeg noen gang har sett. Trodde det skulle bli for sci-fi for meg, men de har gjort det så vannvittig bra, at det gjorde ikke noe at det var uvirkelig, for de klarer å gjøre det så overbevisende.
I tillegg burde du se Game of Thrones, Breaking Bad, True Blood, How I Met Your Mother og jeg kan holde på i evigheter med dette, så hvis du trenger tips, er det bare å si i fra, for serier og filmer er livet mitt, så jeg kan helt klart anbefale ting for deg. Jeg er bare redd jeg anbefaler for mye av gangen til at det blir noe greie på det.
TBBT er favoritten her og! Følger også med på den nyeste serien til Charlie Sheen (“Anger Management”). Anbefales! 🙂 Går for det meste i serier her. De gode “gamle”; Anger Management, The Big Bang Theory, Alle Elsker Raymond, Seinfeld, Kongen av Queens og Two and a Half Men.
Serier:
Komedie: Community, Workaholics, The Office US og Blue mountain state
Thriller: Dexter, Supernatural, True Blood og Game Of Thrones
Drama: Suits og White Collar
serier: awkward, house, the o.c, chuck, hart of dixie, heroes, true blood
Spørs jo helt hva slags sjanger du liker, men her er noen av mine favorittfilmer;
– Million dollar baby
– Seven Pounds
– Transformers
– My sisters keeper
– Black Swan
– Colombiana
– The Green Mile
– Inception
🙂
TV-serier: Gilmore Girls, Glee, Gossip Girl, Hart Of Dixie, Hellcats, Life Unexpected, Once Upon A Time, One Tree Hill, Pretty Little Liars, Ringer, Switched At Birth, The Client List, The Lying Game, The Nine Lives Of Chloe King, The Secret Circle, The Secret Life Of The American Teenager, The Vampire Diaries, True Blood og Veronica Mars 🙂
Filmer: LOL, Letters To Juliet, Mamma Mia!, Dirty Dancing 2, The Last Song, Rent, Barnepiken, New Year’s Eve, Sherlock Holmes 1 & 2, The Roommate og Taken 🙂
Serier:
Pretty Little Liars
Gossip Girl (min favoritt)
One Three Hill
Filmer:
LOL
Journey 2
Hunger Games
Easy A
Ja, var de jeg kom på nå 🙂
Så fint bilde! Du burde se berly hills 90210 eller forstadsliv!:-)
one tree hill
glee
grey’s anathomy
frustrerte fruer
Dark shadows 🙂
Pritty Little Liars favorit serien min<3
Kon tiki e veldig kjekk og men Lol e jo awesome<3
Pretty Little Liars og The Vampire Diaries 🙂 Disse seriene anbefales på det sterkeste!
Du må sjekke ut PLL (Pretty Little Liras)¨drit bra <3
The Lucky One. Med Zac Efron <3
THE VAMPIRE DIARIES OG 90210!! BESTE SERIENE EVER! og begge er helt ulike
Salt er en film om anbefales! Angelina Jolie er med 🙂
blitt glad om du tok en titt innom bloggen min.
PRISON BREAK!!
Ser at de ikke er noen som har nevnt community, en kjempe morsom serie.. Minner kanskje litt om tbbt. Walking dead og Dexter er også verdt å se. Elsker de seriene.. Man lever seg så innmari inn i det hele..
Kon tiki, the dictator, the town og letters to juliet 🙂
du måå se pretty little liars og the vampire diaries! låver deg du kommer til å like dem <3 plus 21 jump street så morsom film 😉
Harpers island. Det er serie, jeg vet ikke når den gikk, men jeg så den fordi jeg har filmen av serien (?). Den er kjempe bra, den handler om et par som skal gifte seg, og velger å gjøre det på en øy som heter Harpers Island. For sju år siden (eller noe sånt) var der mange som ble drept på øya, en av de var moren til Abby Mills (hovedpersonen). Og når de kommer tilbake til øya er det en og en som blir drept etterhvert. Slutten er veldig overaskende! Den er veldig spennende og den er litt skummel. Det er tretten (99%sikker) episoder. Det er den beste serien jeg har sett! 🙂 Jeg anbefaler virkelig denne serien:)
Og jeg liker å se på One Tree hill 😛
– Henriette
gossip girle og mcleod`s daughters 🙂 fin blogg
Kommer igrunn ann på hva du liker å se? Komedie, action, triller, drama etc.
How I Met Your Mother er jo i kategorien til komedie, og noe av humoren er likt i TBBT.. Av serier er det MANGE du kan se.. Finnes og mange streaming sider på nettet så en ikke laster ned. Filmer for min del er alt etter humøret.
Her er noen nye og gamle filmer som er blant mine favoritter. Du har helt sikkert sett mange av dem før.
– Soul Surfer
– Takers
– Taken
– The Italian Job
– Total Recall
– When A Stranger Calls
– Easy A
– Life As We Know It
– Burlesque
– The Notebook
– The Last Song
– Letters to Juliet
– Serendipity
– Jumper
– Dear John
– Gone
– No Strings Attached
Håper du finner noen du liker 🙂
Prison Break
Pretty little liars
Dette er tv seriene jeg ser på, elsker tv serier!
– vampire diaries (ANBEFALES VELDIG)
– pretty little liars (ANBEFALES VELDIG)
– the lying game(ANBEFALES VELDIG)
-the secret circle (ANBEFALES VELDIG)
– the secret life of the american teenager
– hell cats
– teen wolf (ANBEFALES VELDIG)
– gossip girl (ANBEFALES VELDIG)
– dallas
– awkward (ANBEFALES VELDIG)
Vampire Diares ( på fem)
sporløst forsvunnet ( på vox vær dag kl 20.00)
Glee ( på Tv 2 bliss vær dag kl 16.20)
DEXTER er verdens beste serie 😀
Pretty Little Liars!<3 Elsker bloggen din btw <3
Awkward!! 😀 <33
Glee, House, Hunger Games og Karate Kid
Cougar Town, kan jeg sitte inn timevis og se! helt sykt bra humor serie. TBBT er drit bra det også 🙂
Boat trip 😉 The dead girl
game of thrones
boardwalk empire
how i meet your mother
criminal minds
for og nevne noen 🙂
Taken! anbefales på det sterkeste!!