Trening i påsken?

I dag kickstartet jeg dagen min med en runde i skogen med Chloe. Det er jo så deilig påskevær, så da passet det perfekt med en treningstur i skogen! Sikkert mange som tenker; slapp av og ikke tren masse, det er jo påske. Men jeg syns det er deilig å trene så da gjør jeg akkurat det jeg ønsker!

Det er jo så nydelig å se alle vårtegnene rundt i skogen. Hvitveisen, fuglekvittring, hestehov og trær som står med løvet i sprett. Blir helt varm på innsiden av å tenke på det!

Hele skogen var dekket med hvitveis! 😍

Jeg bare måtte plukke med meg en bukett med hvitveis som jeg kan pynte opp med på stuebordet hjemme. Ah, folkens nå er virkelig våren her!

I dag tok vi til og med lunsjen ute på verandaen med full grilling av pølser i brød. Så koselig! Elsker at det er lyst og varmt så man har lyst til å være ute igjen. Det tror jeg vi alle trenger nå!

0 kommentarer

Siste innlegg