Reise: Mallorca 2017

Fler meg helt teit

N er vi tilbake i Norge! Kulden slo rett mot oss med en gang vi kom av flyet. Det var rart kjenne s frisk og deilig luft rett mot ansiktet! De siste dagene har jo vrt rimelig varme og med veeeldig hy luftfuktighet s det har vrt klamt. Hahaha!

N sitter vi p toget mot Drammen. Jeg skal hente Chloe p veien hjem, og det blir s koselig! Har savnet den lille babyen min s mye!

Gleder meg s mye til komme hjem til Per Fredrik. Er helt rart hvor mye jeg har savnet han. Selv om jeg m innrmme at det er lettere dra p reise og vre fra hverandre, enn nr han drar avgrde ogs savner jeg han hjemmefra.

P reise er det s mye distraksjoner at da savner jeg han mye, men ikke helt forferdelig mye. Haha. Fler meg s teit som savner han s mye. Men snn er det vel nr man elsker s hyt!

Jeg fikk helt latterkrampe!

N har vi nettopp kommet tilbake p hotellet etter en lang og fin kveld! Vi startet kvelden med g langs hele strandpromenaden hvor det var s vakkert! Er helt overrasket over hvor fint det er her!

Etter en lang gtur gikk vi rett videre p Tapas restaurant. M jo spise litt tapas n som vi er p spansk y! Jeg har jo helt dilla p tapas, s det passet perfekt for meg!

Etter vanvittig mye mat. Alts jeg rullet nesten ut derfra og fikk total latterkrampe nr jeg s hvor stinn oppblst mamma og ssteren min var. Ingen tvil om at vi koste oss med tapas. Etter det dro vi i alle fall p minigolf p et helt sinnsykt fint sted. Skal vise dere et helt bildedryss fra det i morgen. For der var det helt nydelig!

N skal vi slappe av litt p balkongen fr vi tar tidlig kvelden. Blir ikke noe raveparty i Magaluf i kveld. Hahah!

Tidenes bomtur

I dag ble det fullt opp med regn helt plutselig mens vi satt ute og spiste lunsj. Det gikk liksom fra vre null regn til full regnstorm p 1 minutt. Heldigvis varte det bare 20 ish minutter, s det passet oss perfekt!

N har jeg nettopp sminket meg og n vi skal ut p den tapas restauranten vi var ute p den frste dagen her. De hadde virkelig helt amazing tapas s dit skal vi tilbake!

Den restauranten vi var p tidligere i dag var ikke akkurat amazing for si det snn. Jeg sjekker vanligvis alltid TripAdvisor fr jeg gr inn p en restaurant, men vi skulle bare ha en kjapp lunsj s vi gadd ikke styre s mye med det.

Men det burde vi gjort for si det snn. Den maten er noe av det verste jeg har blitt servert, og det hjalp ikke akkurat at servitrene var dritsure. S det var rimelig bomtur for si det snn!

Det som derimot ikke ble bomtur var butikken vi var innom etterp. Det fant jeg en nydelig jumpsuit og et armbnd som ble kveldens antrekk!

N skal vi dra avgrde, s jeg fr oppdatere dere mer senere! 💗

Tok med moren min til Magaluf

N er vi midt i partygata p Magaluf og har havnet p et gigantisk utested hvor det er bde eksotiske dansere og bull riding, og det er stappfullt med briter, s her er det virkelig liv!

N skal vi kose oss videre med drinker ogs skal vi se hva Magaluf har by p av uteliv. Jeg er spent for si det snn! For jeg har hrt mye bra! Og at det kan vre litt vel vilt her.. Men vi har jo med moren vr s da blir det i alle fall mye liv med henne. For hun er skikkelig danselve!

(Bildet er av ssteren min og meg forresten) ✌

N fr jeg nesten runde av her. Oppdaterer dere mer fra Snapchat (stinablogg) 💗✌

Samme som Kim Kardashian

I dag var vi s solbrente p morgenen at vi dro like s godt rett p shopping. Jeg hadde sett p forhnd at de hadde Primark her, s dit mtte vi jo bare! Det er jo nesten som g inn p en eBay butikk, med de prisene der!

Det ble ikke snn super mye klr eller noe p meg. Men det ble mest smting og litt ste duppeditter.

Nr jeg var der fant jeg forresten "spanx" som er snn underty Kim Kardashian bruker under kjoler og skjrt for holde magen inne. Tenkte det kunne vrt gy teste en gang jeg skal spise mye mat. Hahah!

N sitter vi p balkongen p hotellet og drikker litt drinker, fr vi skal ut til Magaluf en tur. Ingen av oss har vrt der fr, men vi har jo hrt litt av hvert. Tipper den hardeste sesongen er over, s det blir nok ikke full rave. Men det blir nok litt dansing fordet. Tihi!!

Dere fr flge med p Snapchat (stinablogg) s fr dere se hvordan kvelden blir!

Klar for stranda!

N skal vi ned en tur p stranda og sole oss litt. Endelig har solbrentheten gtt over, s n skal vi grille oss mer. Vi drar jo hjem p fredag, s da gjelder det bli brun mens vi kan!

Det er s deilig strand og vann her. Vannet er jo helt krystallklart s det er ekstra gy bade. I gr fikk jeg helt panikk nr vi var ute i vannet. For plutselig havnet midt i en fiskestim med masse svre fisker. Da fikk jeg fart p meg for si det snn. Jeg er jo livredd for fisker!

N er vi innom en restaurant og skal spise litt pizza fr vi drar ned. Fikk nettopp maten, s da fr jeg oppdatere dere mer senere! ✌

Privat fotograf

P vei tilbake fra restauranten gikk vi langs hele stranden, og det var s nydelig utsikt! Ssteren min er den perfekte fotografen ha med seg, s da fikk vi knipset masse fine bilder!

Jeg har egentlig ikke hrt noe veldig mye om Mallorca fra fr av. Men herregud s fin strand det er her! Vi bor forresten i Palmanova. S det var en del som spurte om det ✌

N sitter vi p en fortausrestaurant og har nettopp spist masse nachos og drukket strawberry daquiry. Det var skikkelig digg! N skal vi bare kose oss videre! Hper dere koser dere hjemme i Norge! 💗

Jeg har virkelig brent meg!

Wow, som vi ha kost oss i dag! Det er sjelden jeg klarer slappe av i timesvis p stranda, men i dag har vi ligget rett ut i timesvis og bare slappet av!

N er jeg en blanding av gul/brun forran, og bak p ryggen har jeg virkelig brent meg! Mamma er s solbrent at jeg trodde hun hadde p seg hvite bh stropper, men neida, det var bare huden hennes. Haha!

Etter en god del timer p solsengen klarte jeg finne frem til en veldig bra restaurant p TripAdvisor som het "The olive tree" som hadde helt fantastisk god tapas!

Jeg er jo "litt" glad i tapas. S dere kan jo tenke dere jeg koste meg! Samme gjaldt bde ssteren og moren min.

Om dere noensinne er p Mallorca br dere virkelig stikke innom den restauranten!

Alt var annerledes!

N sitter vi p Gardermoen og er klare for reise! Jeg har kun reist fra Torp de siste mnedene, s jeg skjnte ingenting nr vi kom inn p flyplassen.

Alt var jo annerledes enn fr, s vi har surret rundt i hundre r for finne frem til O'Learys. Vi fant heldigvis frem til slutt og n har vi nettopp satt oss ned og bestilt masse digg mat. Jeg kjrer helt feriestil med rdvin og BBQ burger. Det blir fantastisk!

Dere fr nske oss lykke til etterp, for jeg tviler p at vi klarer finne frem til flyet med det frste. Haha!