Matforgiftet og hjemreise

Gjett hvem som har blitt matforgiftet? This bitch right here! 🙋🏻‍♀️

Etter at vi hadde spist indisk i går til lunsj, kjente jeg at jeg ble sånn ukomfortabelt mett hele dagen. Enda jeg hadde spist mye mindre enn jeg vanligvis gjør. Jeg tenkte kanskje bare at jeg hadde spist litt mye, selv om når jeg ser tilbake nå så hadde jeg ikke det.

Kvelden kom og magen min kjentes ut som at den skulle vrenge seg og jeg ville bare ligge i fosterstilling. Etter en liten stund startet det. Oppkast ut av en annen verden. Spydde så mye at det gjorde vondt til slutt. Klarte til slutt å sovne i 1 tiden, men i 3 tiden våknet jeg igjen og da var det enda en runde med oppkast.

Kjente jeg ble super stressa. Hvordan skal jeg komme meg på flyet når jeg er så dårlig? Etter en samtale med DNB forsikringsselskapet klokken 05 i natt, ble vi enige om at jeg må bare se ann formen når jeg våkner.

Nå føler jeg meg en god del bedre. Er fortsatt ganske kvalm, lett feber og har skikkelig vondt i kroppen.

Så nå bærer det hjemover. Kjenner at jeg gleder meg ikke til å sitte 6 timer på et fly. Heldigvis skal vi bare til Torp, og ikke Gardermoen. Så det er jo bra!

Afff. Hater virkelig å bli dårlig på reise. «Heldigvis» skjedde det ikke før aller siste dagen. Så jeg gikk ikke glipp av noe ferietid. Thank god. Men det blir nok ikke verdens beste hjemreise. Ønsk meg lykke til! Trenger det nå 😅✈️🌺🤮

5 kommentarer
    1. You poor baby! This is so horrible! Exactly the same thing happened to me few years back in Greece- I was so sick and our flight home was next day! So good you made it! (I managed to get on our flight too, so I know how weak you must have felt.) Sleep and take it easy now! Try to drink a lot and- when you can- eat something! Get well soon!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg