Bryllup, Husbygging, Baby-Navn, Traumer, Diett ++ Ukens spørsmål #252

annonse – nelly

Har du lyst på badebasseng i hagen eller jacuzzi?
– Vi har sett en del på badebasseng, men herreguuuud så dyrt det er om man skal ha skikkelig opplegg. Men et boblebad i hagen hadde vært deilig! Kan godt hende vi fikser oss noe sånt når hagen er klar!

JUMPSUIT – HER

 

Hva syns du om det som skjer utenfor huset?
– Jeg syns det er kjipt at alle trærne har blitt revet ned, og at vi basically bor på en byggeplass. Det er mye sprenging, drilling og hamring fra 07-18 hver eneste dag hele uken. Så det er ikke bare-bare når man jobber hjemmefra. Men det er dessverre ulempen med å flytte et sted der det er ledig tomt ved siden av. Selv om vi forsåvidt ble lovet at ingenting skulle bygges der de første 10 årene..

Kan du lage video at du rir på hest?
– Noooope. Jeg er livredd hester, så det siste jeg kommer til å gjøre er å prøve og ri på en.

 

Hvordan ønsker du at bryllupet ditt skal være?
– Aner ikke. Haha.

 

Hva var det mest krevende på Farmen Kjendis?
– Uten tvil maten. Klarte nesten ikke å spise og gikk ned masse i vekt på den tiden jeg var der. Lukten og dyrene var heller ikke noe enkle å takle. Hehe!

Når du er med søsteren din sin baby, hvordan er du med babyen da? Liker du det?
– Jeg syns det er hyggelig liksom, men jeg er ikke den mest “barnete” personen. Så jeg er ikke den som bare “ååååå, jeg vil holde”. Selv om jeg pleier å holde henne masse når jeg er med henne da. Men ja, er ikke heeelt barneperson enda gitt.

 

Hva spiser du til frokost, lunsj og kveldsmat? Du har en fantastisk kropp!
– Tusen takk! Jeg spiser mye forskjellig, og har ikke lyst til å si akkurat hva jeg spiser 24/7 da det kan gi litt unødvendig press når det kommer til diett. Men hvis du går inn på kategorien “Matoppskrifter” så finner du mye inspirasjon til hva slags mat jeg spiser. Nå om dagen har jeg heeelt dilla på tunfisksalat og rugsprø knekkebrød.

KJOLE – HER
SKO – HER


Når kommer du fullt tilbake til blogg og YouTube?

– På bloggen er jeg igang med å komme skikkelig tilbake. Men jeg vil være skikkelig tilbake før jeg begynner å konsentrere meg om YouTube også. En ting om gangen 🙂

 

Hvor mange barn vil du egentlig ha? Og hvilke kjønn?
– Om jeg fikk velge ville jeg hatt to barn, gjerne to jenter. Men så lenge de er friske så er det faktisk ikke sååå viktig hvilket kjønn det er.

KJOLE – HER
SKO – HER


Kan du gi et eksempel på et fint jentenavn?

– Oi, vanskelig! Jeg syns Valeria og Allegria er veldig fine navn. Ikke så vanlige jentenavn i Norge akkurat. Men jeg syns de er skikkelig fine!

 

Hvis du måtte flytte til et annet land, hvilket land ville det vært?
– Før ville jeg uten tvil sagt USA. Men politikken der har jo blitt helt kaos, og det er ikke akkurat det tryggeste stedet å bo når det kommer til så mange forskjellige ting. Spania er et land jeg syns er veldig fint, så kanskje Marbella eller noe? Faktisk ikke sikker. Liker Norge veldig godt, og her er ting trygt og fint så har ikke tenkt så mye på det.

Er du enda traumatisert av hendelsen med mannen? Hvis ja, hvordan?
– Ja, dessverre. De første dagene gikk det fint, men det var nok fordi jeg var i sjokk. Hele hendelsen skjedde så brått og ut av nowhere. Så det satt en støkk i meg. Man forventer liksom ikke at noe sånt skal skje på en trygg strand i Sandefjord på en soldag med masse folk rundt.

Når det kommer til hvordan jeg fortsatt er traumatisert så har angsten min blitt mye verre, men jeg har mye samtaler med legen og får en del hjelp derfra, så det hjelper. Jeg merker også at mye av gleden min med å gå på stranda alene har blitt frarøvet fra meg, og det føles skikkelig kjipt ut. Alt kommer nok til å bli bedre etterhvert, men nå som jeg har vært midt oppi i det har det vært ganske tøft både psykisk og fysisk må jeg innrømme.

Hvor mange etasjer har huset deres?
– Vi har en etasje som på en måte er hele huset. Men så er garasjen, siderommet og krypkjeller i en etasje under, også har vi et stort loft over den vanlige etasjen. Så det er på en måte tre etasjer, men på en måte ikke. Om det ga noen mening?

 

Hvorfor henger du ikke med noen av de andre bloggerne?
– Jeg henger med en del av de iblant, men vi bor alle på forskjellige steder i landet og er ofte opptatte så det blir litt glemt bort. Men jeg sender mye meldinger frem og tilbake med de jeg står nærme i bransjen, så litt samhold er det jo, selv om det selvfølgelig hadde vært hyggelig å sees igjen oftere!

 

Hvordan går det med deg om dagen, både psykisk og fysisk?
– Det går fremover. Noen dager er skikkelig ille, og andre er gode. Jeg prøver å fokusere på de gode dagene og de gode opplevelsene.

Hvorfor er du ikke så personlig på bloggen lengre?
– Det er egentlig ikke med vilje. Etter at jeg ble angrepet på stranda av den fremmede mannen har jeg slitt en del fysisk og psykisk, og da har det vært mange dager jeg ikke har orket å stå opp av senga fordi jeg har hatt for sterke smerter. Så da har det blitt en del liste-innlegg, for det hadde jeg pre-produsert en del av før angrepet skjedde. Men nå som jeg føler meg litt bedre igjen blir det mer og mer personlige innlegg igjen.

Hva var det produktet du nevnte for en stund siden, som man kunne bruke mellom lårene for å unngå gnissing?
– Det er DENNE prayen. Det er en spray som fungerer på både underlivet og øverst på lårene, som en deo så man ikke skal bli klam og så det skal dufte friskt. Om sommeren går vi jo i skjørt og kjoler ofte, og når det blir varmt og klamt kan det bli ganske så ubehagelig. Derfor er denne sprayen genial!

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

PS: Nå er det 20% rabatt på nesten alt hos Nelly.com

 

INSTAGRAM STINABLOGG
SNAPCHAT STINABLOGG

8 kommentarer
    1. What do you think of couples who never want to have children?

      (Me and my man are that couple. I have never wanted to be a mother. I do like kids, just don’t want them for myself. Some think we a strange, some think it’s ok. Our two cats are our babies. Haha!)

    2. må bare nevne (etter du sa du likte navnet valeria!), farmoren min sin favoritt vits er nettopp den vitsen med navnet valeria :’) litt artig.
      om du ikke har hørt den så handler den om et par som skal døpe datteren sin og presten spør hva barnet skal hete, de sier “valeria”, han svarer tilbake “jeg ler ikke, hva skal barnet hete” and it goes on basically 😛 valeria – hva ler de av.

    3. Elsker håret ditt! Hvordan får du det til å skinne sånn? <3 Spesielt på bilde der du ser mot havet!

      Forresten hvis du skal kjøpe et boblebad, så hadde jeg heller gått for en som kan blåses opp! Vi kjøpte et fra https://boblespa.no/ for 2 år siden, og det holder seg like fin nå :)), men det som er litt kjipt er at den ikke kan brukes når det er veldig kaldt ute om vinteren… Men funker perfekt om sommeren! 😀

    4. Hei!
      Lov å si meg i mot men Eckhart Tollè er ei smart mann.
      Han sier at det er bra å få hjelp til å bli bedre av å snakke om det som har skjedd deg men ikke snakk for mye eller skriv mye om det. Til psykologen såklart men hvis man konstant lar det bli et tema så er det tøffere å komme seg videre. Håper du er åpen for å la deg selv heale. Meditation is the thang honey. Namãstè
      Du virker foresten som ei utrolig fin jente!
      Peace

    5. Hei, når jeg går inn på linken med den sprayen for gnising mellom lår kommer jeg ikke inn. Kan du gjerne legge ut navnet. Du er veldig flink. Du må være fornøyd at du klarer å komme deg videre etter den hendelsen. Du er sterk. Håper du har det bra. Stå på. Elsker bloggen din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg