Teller ned dagene til..

annonse | vestlia resort

I stad hadde vi litt tid til overs så vi gikk en tur rundt på Geilo. Vi hadde pakket med oss skikkelig varme klær, så vi slapp å fryse. Thank god! Ingenting som er kjipere enn å fryse! Vi ruslet fra Vestlia og inn til sentrum og tittet litt rundt.

Det har kommet så mye julepynt i butikkene, og jeg måtte virkelig kontrollere meg for å ikke shoppe halve butikken. Hehe! Per Fredrik derimot endte opp med masse nytt svart bestikk, tallerkener og kopper. I hans del av huset er det jo helt svart, så da må jo bestikket matche. Eller hva? 

Mot Geilo var det skikkelig trolsk stemning med snø og masse tåke. Det har ikke kommet helt sinnsykt mye snø enda. Men herregud så koselig det er å faktisk se noe snø! Måtte lage en liten snøball bare for å kjenne på snøen.

Nå teller jeg bare ned til det blir masse snø hjemme så jeg kan gå på ski. Kakao på termos, grille pinnebrød og ski er virkelig noe av det beste med vinteren!

Hvor julete var ikke denne? Vurderer å kjøpe en slik å ha i hagen. Meeeen, det blir kanskje litt vel too much, selv for meg?

Vi har rukket så mye i dag, og jeg skal legge ut mer blogginnlegg fra dagen i dag i morgen. Nå er det middag og det blir så deilig for jeg er skrubbsulten!

9 kommentarer
    1. Jeg har hytte rett bed siden av Vestlia og vi er der i helgen vi kan liksom gå til vestlia!!Shit jeg må møte deg😍😍

    2. Omg, jeg har også vært der, og det er såå mye finere på sommeren😍 det er treningsstudio der btw haha

    3. Har dere hver deres stue og soverom også, eller? Jeg skjønner ikke helt det der🤔 vanskelig for meg å forstå som ikke har sett hele huset deres ordentlig. Haha. Jeg har liksom sett dere på samme kjøkken noen ganger, men…?😳🤔😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg