Fjell og spa i helgen!

annonse | vestlia resort

Nå har vi nettopp sjekket inn på Vestlia Resort. Her skal vi kose oss i helgen! Jeg har ikke vært på Geilo siden 2013 da jeg var her med Victoria og noen andre venner. Så det er en god stund siden!

Merket at kjøreturen ble en god del lengre når vi kjørte fra Sandefjord og ikke Hokksund. Haha! Men det var null stress. Julemusikk og podcaster så ble det kos!

Vi har som sagt nettopp sjekket inn. Jeg har ikke vært på Vestlia Resort før. Men herreguuuud så fint det er her! Vi fikk en stor suite. Så nå ligger Per Fredrik inne på soverommet og slapper av mens jeg blogger fra stuen. Så deilig!

Nå skal vi skifte også skal vi gå ned og spise middag. Er skrubbsulten så jeg gleder meg til å spise! I morgen skal vi kose oss på spa her og det gleder jeg meg til! Jeg elsker jo spa, og det er så gøy når Per Fredrik blir med!

5 kommentarer
    1. Fin innlegg du hadde der,vil du se mitt innlegg og diktsamlinga min😊 hjerne følg bloggen😊 Du er sterk dame hjerne se på min blogg og kommentere noe😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg