Prøve brudekjoler i dag!

Annonse – Diin

I dag skal jeg noe som jeg har gledet meg til veldig lenge. Det er noe som virkelig er stort i livet mitt. Jeg skal prøve brudekjole! 👰 Herregud! Jeg kan ikke tro at jeg faktisk skal det i dag!

Nå skal Rebecca (forloveren min), søsteren min og et par venninner inn til Oslo og gjøre en skikkelig kveld ut av det!

Jeg har allerede vært innom brudesalongen og tittet kjapt på kjolene. Altså. De er så fine at jeg har ikke ord! Har aldri sett så fine kjoler i hele mitt liv!

Skal knipse masse bilder på salongen så dere kan se. Skal selvfølgelig ikke vise den kjolen jeg kommer til å velge. For det blir hemmelig frem til bryllupet. Men jeg skal vise dere noen av kjolene jeg prøver. Så vi kan komme i bryllupsstemning alle sammen!

Måtte le litt av Rebecca i går. Hun er jo verdens skjønneste og var ekstra god når hun sendte meg mld «kommer til å gråte» når hun ser meg i kjolen. Det morsomste er at jeg tviler faktisk ikke. Da jeg spurte henne om hun ville bli forloveren min begynte hun å gråte av glede, og det ble et skikkelig følsomt og koselig øyeblikk midt på skituren. Selv tipper jeg at jeg kommer til å bli veldig rørt når jeg tar på første kjolen, og når jeg finner den rette. Da går det nok skikkelig opp for meg at jeg faktisk skal gifte meg. Føler meg jo fortsatt ganske ung, og jeg er jo første i venninnegjengen som gifter seg, så det er ganske uvirkelig. Men så utrolig gøy samtidig!

Skal prøve å oppdatere dere på Snapchat utover kvelden. Så følg gjerne med der «stinablogg» 👰💍🌸

4 kommentarer
    1. Så koselig da❤️❤️. Du kommer til å se så syyykt bra ut❤️❤️❤️. LOVE YOU❤️❤️❤️❤️

    2. Så utrolig koselig! Skal selv gifte meg i 2020 og gleder meg i hel til det er min tur til å prøve brudekjoler, men akkurat nå må jeg først vente til lillemann i magen komme ut i Februar slik at jeg kan få kroppen min tilbake. Kos deg masse med prøving og lykke til med valget.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg