Giftering, Familie, Barn, Flytte? Gi ut bok? Pris på hus? Ukens spørsmål #227

annonse – kicks & nelly

Skal du ha en ny ring når du blir gift? Og hva gjør du evt med forlovelsesringen?
– Ja, da skal jeg ha en ring i hvitt gull som har diamanter på seg. Skal ikke avsløre helt enda hvordan den skal se ut. Forlovelsesringen kommer jeg til å fortsette å bruke sammen med gifteringen. Så jeg må passe på at det matcher.

Siden du ikke er kristen.. skal du gifte deg i kirken? Kommer du til å døpe barna dine?
– Vi skal ikke gifte oss i kirken. Helt siden vi ble sammen sa jeg til Per Fredrik “om vi noensinne gifter oss, skal det ikke være i en kirke”. Så han visste det helt fra starten, og han har alltid syntes at det var helt i orden. Døping er jeg litt usikker på. Jeg vil foretrekke navnfest, men det får vi bare ta når den dagen kommer.

 

Med tanke på at forlovelsesringen din har en stor diamant. Fungerer det greit å “bare” ta på seg hansker når du holder på ute eller er den i veien? Er det noen settinger du tar den av f.eks om natta?
– Som du sier så er jo diamanten veldig stor, og ringen er ekstremt dyr. Så derfor pleier jeg ikke å ha den på når jeg holder på i hagen, dusjer, vasker opp eller sover. Jeg har ikke akkurat lyst til å ødelegge en ring til 100’000,- kr, så jeg er veldig forsiktig med den. Men jeg har den som regel alltid på meg, og den er jo så fin!

JAKKEHER

 

Jeg lurer på om du og forloveden din har bestemt dere om dere skal ha barn eller ikke. Hvis du skal ha barn, kommer du til å gå ut med det på bloggen tidlig da?
– Vi har lyst på barn, men vi vil være gift og klare for det først. Så det er ikke akkurat rett rundt svingen for å si det sånn, hehe! Jeg tipper at jeg kommer til å fortelle om det når jeg er over 12 uker på vei, for da er man liksom “trygg” for spontanabort. 

Kan du tenke deg og flytte tilbake til Hokksund? 
– Nei, absolutt ikke. Jeg følte meg aldri hjemme der, så det er ikke noe sted jeg ønsker å flytte tilbake til. 

 

Kommer du til å gi ut en bok eller en kokebok siden du er så glad i og lage mat?
– Jeg har veldig lyst til å gi ut en bok med sunne oppskrifter. Jeg har jo utdanning og arbeidserfaring som kokk, så jeg vet jo mye om mat og det hadde vært gøy å gjøre noe ekstra ut av det. Om det blir en kokebok blir det nok en blanding av oppskrifter, trening og noe velvære. 

TRENINGSTOPP – 60% Rabatt HER
TRENINGSTIGHTS – 40% Rabatt HER

 

Hvor mye kjøpte dere huset for? Og hvor mye brukte dere på å pusse opp osv?
– Selve huset kostet 5’850’000 (inkludert omkostninger). Vi har vel brukt 200’000 cirka på å pusse det opp. For et år siden fikk vi ny prisantyding på huset og da lå den på 6’500’000,- kr. 

Hva er det dyreste sminkeproduktet du bruker?
– Det er jeg litt usikker på. Kanskje foundation min?  Men det er jo veldig mange forskjellige produkter jeg bruker totalt, så jeg tørr nesten ikke tenke på hva alt koster til sammen. Jeg bruker forresten DENNE foundationen. Den er sykt bra, dekker ekstremt godt og holder hele dagen! 

JAKKEHER

Hva slags forhold har du familien din? Er dere åpne og kan snakke om alt?
– I vår familie er vi ekstremt åpne om alt mulig, og vi har ikke mange hemmelighetene for hverandre. Mamma har jeg alltid hatt et nært forhold til, og vi har snakket om alt i alle år. Er det noe som helst jeg trenger å snakke om vet jeg at jeg kan gå til henne, uten å være redd for å bli dømt. Da jeg var tenåring var det utrolig godt å ha en mor jeg kunne spørre og snakke med om alt mulig rart.

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

32 kommentarer
    1. Hei love you❤️
      Jeg kommer fra nabo kommunen til Hokksund!
      ❤️Elsker deg❤️
      Hvorfor følte du deg ikke hjemme?

    2. Har du noengang vurdert å ha en jobb på siden av bloggen?
      siden man vet jo aldri om man på en måte kan leve av selv bloggen..
      Hva ser du for deg om 4 år?
      vis dere noen gang skal flytte et sted, blir det i selv Sandefjord eller ut av Vestfold og til oslo for eksempel ?
      Vis du kunne reist et sted akk i dag hvor ville du reist da?

    3. visste ikke at du hadde utdanning som kokk.
      Hvordan var det å jobbe som kokk og tenker du en gang i fremtiden og gå tilbake til å jobbe som kokk?

    4. Hei. Jeg har i dag begynt på 30 dager uten sukker challenge. Kunne du laget et innlegg med matretter / matvarer som passer godt til dette?

    5. Endelig en ukens spørsmål med skikkelig svar og ærlige svar der man ikke unngår de vanskelige spørsmålene. 😊 kjempefine og gjennomtenkte svar!

    6. Liker hvordan du setter opp blogg innlegga dine, det gjør det enkelt Å lese og man blir ikke «sliten og lei» av det som står 🙂 lykke til videre du er ei god ei!

    7. Jeg så snappen din om problemene du har med å børste hunden din. Prøv en slik hanske som er en hundebørste… når du trer den på hånda så er det kanskje lettere å lure din lille pelskledde venn til en liten runde med børsten!? Hehe.. søk opp på eBay “dog fur glove” eller noe i den duren. Kjenner til frustrasjonen rundt hundepels i heimen.. hehe

    8. hei Stina, venninna mi og jeg la igjen flere kommentarer for ei stund sia. vi er fortvila og har leita etter svar kvar dag i håp om svar fra deg min kjære, du skuffer stadig, hvorfor svarer du ikke? eg veit du har dårleg tid, men kan du prøva å svara da e viktigt

    9. Hei,
      Fin blogg, men jeg synes at fokuset ditt på at ringen er så “ekstremt” dyr ikke er helt relevant. Hvor måtte nevne dette hele tiden? Jeg er selv gift, og har absolutt ikke noe behov for å alltid fortelle alle hva ringene koster, det burde være helt urelevant. Det viktigste er at du selv liker ringen, og budskapet ringen gir. Bare en liten reminder 🙂 Folk trenger ikke vite dette, det er noe du og Per Fredrik kan holde for dere selv! Klem M

    10. Du sier jo at du har et veldig godt forhold til moren din og at du kunne si alt til henne når du var tenåring, men hvordan viste hun til deg at du kunne si alt til henne? Mamma sier til meg at jeg kan si alt til henne, men det er liksom ikke nok. Jeg føler fortsatt at hun vil dømme meg eller noe. Hvordan lærte du deg liksom å stole på henne når det gjelder sånne ting?

    11. Ang å spre nyheten om graviditet så anbefaler jeg å dra på ultralyd etter uke 12, før du sier det, for å være trygg ❤ da jeg ble uke 12 la jeg ut bilde på facebook og insta, dagen etter mista jeg, for den døde for lenge siden. Bare sånn at du er på den sikre siden 😅
      Klem ❤❤

    12. Hvis du vil ha et lite tips om dåp så kan det være smart å døpe barnet sitt slik at de kan ta valget senere i livet om hva de vil. Jeg selv er ikke kristen, men døpt. Jeg konfirmerte meg borgerlig, men om jeg ville konferert meg kristelig ville det vert veldig praktisk for meg å være dåpt slike at jeg slipper å gjøre det senere.seøfølgelig er det opp til dere, og dere får ta akuratt de valgene dere vil, men kun et lite tips fra meg.
      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg