Bryllups-planer!

I dag har jeg vært i to veldig spennennde møter. Det ene kan jeg ikke avsløre noe om, men dere får vite det forhåpentligvis veldig snart. Det er litt utenfor min kontroll, så jeg kan ikke si noe om når dere får vite noe der. Det andre møtet derimot kan jeg fortelle dere om. Det var med bryllupsplanleggeren min Cecilie.

JAKKEHER

—————​

Hun har vært en del i utlandet de siste månedene så vi har ikke fått møttes så mye for å snakke bryllup. Så i dag gikk vi igjennom massevis for å planlegge skikkelig. Lokalet er jo allerede booket, og fotograf, dj, sangere, person som skal vie oss, toastmaster og en del ting er så og si i boks.

Så det er superdigg å være skikkelig godt igang. Nå er det heller ikke lenge til jeg skal prøve brudekjoler, og finne den rette kjolen. Det blir jo helt sinnsykt! Gjett om jeg gleder meg! Så lettrørt jeg har blitt, kommer jeg sikkert til å gråte av glede når jeg prøver på den første kjolen. Hahaha! 

Folkens, i dag har jeg en skikkelig god følelse i kroppen. Endelig går det skikkelig bra med meg psykisk, og jeg har gjort så mange tiltak for å få det skikkelig bra med meg selv. Det er så godt å se at man faktisk kan komme seg ut av en dårlig periode, og få det skikkelig godt igjen.

Tiden fremover er det så mye bra som skjer. Akkurat nå er det 30 dager hvor vi holder oss unna snop, og blir skikkelig sunne igjen, og kommer oss i form fysisk. Også kommer jo julen så fort challengen er ferdig. Så da blir det over en måned med julekos og herlig stemning, julepynt og alt det herlige julen har å by på. På nyåret har jeg også mange spennende prosjekter som jeg jobber med, som jeg gleder meg til å lansere.

JAKKEHER

Wow, dette er så bra altså folkens. Nå ser jeg så positivt på tiden fremover, og jeg føler jeg endelig har kommet meg ut av en mørk tunnel og inn i lyset som var på andre siden 💗

7 kommentarer
    1. Veldig fin jakke! Ser ikke ut til at linken funger, noen andre som sliter med at de ikke får opp noe videre når de trykker på linken?

    2. Veldig fin jakke og fantastisk fint vær da! Håper du begynner litt med antrekksbilder igjen jeg👿👿

    3. Hei!
      Jeg er såklart med på challengen, men jeg har bestemt meg for at jeg kan spise godteri og sånn i bursdagene jeg er med i<3 Jeg vil liksom ikke være spesiell eller noe så ja, hehe❤️
      Ha en suuuuuperfin ettermiddag/kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg