Første økt på gymmet på månedsvis

I dag hadde jeg min første trening på treningsstudio på mange, mange måneder. Siden starten av året har jeg vært mye syk så jeg har ikke orket å trene noe særlig. Når jeg først har vært frisk har jeg bare trent hjemme.

Men jeg kjenner at det å trene hjemme gir meg ikke like stort kick. Jeg får liksom ikke den følelsen av at “nå har jeg trent”.

Men jeg har ikke villet gått på treningsstudio fordi jeg rett og slett har syntes at det har vært flaut. Flaut hvor svak jeg har blitt i kroppen, flaut hvor lite trent jeg er, og flaut å ikke være like godt trent som jeg var før. Jeg har vært altfor redd for stygge blikk og folk som snakker, så jeg har holdt meg til å trene hjemme.

Men vet du hva jeg har innsett? Alle som er på treningsstudioet er der av samme grunn. De vil alle bli i bedre form, og forbedre seg selv. Er de der kun for å se stygt på andre, ja da er det bare noen rasshøl. Og er det én ting som er sikkert her i livet; ikke bry deg om noen som er et rasshøl.


Så i dag dro jeg på gymmet med friskt mot. Gjennomførte en god økt, og følte meg sykt bra. Det var så deilig å endelig bruke kroppen skikkelig igjen, og kjenne at jeg faktisk er litt sterkere enn jeg trodde.

Jeg gleder meg til å trene masse på gymmet fremover, bygge en sterk og godt trent kropp igjen. Så får vi bare håpe at gangsperra ikke kommer og tar meg i morgen. Haha! 

8 kommentarer
    1. Har nettopp begynt på treningsenter selv,synes det er skikkelig ubehagelig å gå inn.. føler alle ser på meg og tenker at jeg er svak. Men,faktum er at ingen ser på meg,ingen dømmer meg. Det sitter bare i hodet. Som du sier: alle er der for samme grunn. Forbedre seg og bli sterkere! Vi må alle starte fra bunnen av,og jobbe oss oppover 😀

    2. Så flink du er! Og ser smashing ut som alltid!
      Men må bare spørre, har du håret løst når du trener? Blir du ikke varm? 🙂
      Haha, må bare spørre siden jeg alltid må sette opp håret når jeg trener..

    3. Kunne du kanskje beskrive litt hva du trente, hvor lenge osv? Tenkte å prøve 30 dagers challengen din og da er det veldig motiverende med litt kunnskap om trening osv😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg