Bh størrelse etter Silikon, Penger, Listeblogging, Diva++ Ukens spørsmål #226

Hvilken bh størrelse bruker du nå etter silikon?
– Hahaha. Huffameg. Lurer på hvor mange ganger jeg må skrive det her på bloggen at jeg ikke har silikon. Trodde jeg hadde skrevet det mange nok ganger til at de fleste burde fått det med seg nå? Men tydeligvis ikke, siden jeg får spørsmål om det sånn annenhver dag, og det er dusinvis av spekulasjoner på forumer rundt på nett. Jaja, er i det minste et slags kompliment, så det er ikke det verste man kan spekulere i. Haahha! 

Hvordan var du på skolen? Var du best i alt, eller kun et par ting?
– Jeg var ganske ok i det fleste fag. Men matte og engelsk var de fagene jeg uten tvil gjorde det best i. Jeg syns begge deler er så spennende og morsomt. Husker når søsteren min gikk på 1. vgs og jeg gikk i 7. klasse. Da pleide jeg å stjele mattebøkene hennes for å gjøre matteoppgaver. Haha, jeg har alltid vært en tallnerd!

 

Har dere en utleie del i huset som dere leier ut? 
– Nei. Huset er delt opp i 2 deler, en som er vanlig del også en ekstra del siden det er “generasjonsbolig”. Men den ekstra delen har vi gjort om så det er studio, treningsrom, ekstra kjøkken og bad, også et lagerrom. Da vi flyttet inn kunne den sikkert blitt leid ut, men det er vi virkelig ikke interessert i. 

Hvorfor sminke seg når man skal på tur i skogen? Redd for å møte andre mennesker eller å bli snikfotografert uten sminke?
– Altså.. Her kjenner jeg at jeg blir skikkelig oppgitt. Jeg er en jente som elsker å bruke sminke og syns det er gøy med sminke! Slike kommentarer som denne over får jeg hele tiden om jeg legger ut bilder fra at jeg har gått på tur i skogen, vært på trening eller what not. Altså. Hva er greia?

Hvorfor skal jeg ikke få lov til å ha på meg sminke selv om jeg er ute på tur / trening? Skal man liksom ta av seg sminken og ta på seg de styggeste klærne man har fordi man skal på trening? Vel, sånn er ikke jeg. Jeg lever etter mottoet; if you feel good, you do good! Når jeg har på meg sminke får jeg et ekstra boost og kick ass, spesielt på trening. 

 

Er Chloe en Langhåret Chihuahua eller er hun en papillon?
– Hun er 100% Papillon, hehe!

Er du en diva jente? Føler du det selv?
– Nei, overhodet ikke. I min bransje er det mer enn nok divaer som kommer for sent til møter, ikke gidder å svare på viktige jobbmailer, og som leverer ting supersent. Sånn er det ikke med meg. Jeg har fått en utrolig sterk arbeidsmoral av at jeg begynte å jobbe da jeg var 15 år, så når det kommer til spesielt jobb er jeg langt ifra noen

 

Har ikke du og Pelle felles økonomi?
– Nei, det har vi ikke. Vi har to felleskontoer for mat og utgifter til huset, som vi setter inn like mye på hver måned, også setter vi alt av strøm, internett, osv på de kontoene. Men resten av økonomien er hver for oss. Hadde aldri klart å ha felles økonomi. Skjønner ikke helt hvorfor man skal ha felles økonomi. Det er jo noe av det rareste jeg har hørt om.

Hvorfor blogger du så mye om lister?
– Min filosofi bak bloggen er at jeg rett og slett skriver ting jeg selv syns er morsomt å lese, og som jeg interesserer meg for. Jeg liker også å skrive ting på en måte som gjør det enkelt og morsomt å lese.

Å skrive innlegg slik at de blir lister, istedenfor lange tekster er en av tingene jeg syns er en måte å gjøre et innlegg mer morsomt og interessant på! Det er jo tydelig at mange av dere som leser bloggen min liker det også, for liste-innleggene mine får veldig godt med lesere. Selv om det alltid er noen som liker å fortelle meg hvordan jeg skal skrive bloggen min, som klikker i hundre vinkler fordi jeg skriver et innlegg om til en liste 😉

 

Noe dere lurer på til neste “ukens spørsmål”?

16 kommentarer
    1. Jeg liker listene dine jeg! Synes de og resten av bloggen din er veldig inspirerende, så jeg håper ikke du slutter med de med det første 😊 håper forresten på mange innlegg om jul i år og. Det er kanskje tidlig å spørre om da vi bare er i oktober, men du gjorde en fantastisk jobb med å få meg i julestemning i fjor, hehe ❤️ Håper du får en fin uke! Klem

    2. Såklart gjør lister det lettere å lese! og det at du putter bilder inn i innlegget holder leserens oppmerksomhet oppe slik at man leser alt:)

    3. Å ikke bruke sminke på trening for meg er fordi jeg blir svett og sminken begynne og renne. Spessielt foundation.

    4. Er fellesøkonomi noe av det rareste du har hørt om?? Huff og huff……
      Men det kommer jo fra jenta som ikke kan vaske typens klær.
      Begge deler funker supert og er HELT vanlig i et samliv, hilsen en godt gift

    5. Så enig med deg, det er liksom ikke alle som sminker seg for alle ANDRE, det går an å pynte seg for seg selv og sitt eget humør liksom. Selv om man bare skal ut på tur og på trening. Folk må skutte å være så infernalskt opptatt av hva og hvorfor andre gjør ting.

    6. Nå skriver du at dere ikke har felles økonomi, men forteller samtidig at dere har felles økonomi med felles konto til regninger og mat osv.
      Det er det som kalles felles økonomi..
      Det funker ikke slik at man må sette inn hver eneste krone man tjener på en felles konto for å kalle det felles økonomi. 🙂

    7. Hva synes du om voksne menn (26 års alderen) som lagrer bilder av nakne damer på pcen? Jeg er i et samboerskap med en som gjør dette. Har sagt hva jeg tenker og føler om dette, men han sier at jeg har ikke noe med det å gjør. Håper du tar deg tid til å svare på dette. Tusen takk på forhånd. 😊

    8. eg er sikkert dum,men eg aner jo ikkje at noe er en liste før eg har klikket meg inn på selve blogginnlegget så hadde eg lest det MER fordi det er liste eller mindre fordi det er liste..er usikkert
      Er jo ikkje alle lister som intresserer, da gidd eg ikkje kommentere, men klikker meg bare ut igjen. Andre lister er gøy, morsom, intressant osv.da blir man. Det er vel som med alle blogginnlegg i grunn. Men man må jo inn for å se hva det handler om , og da får du klikk, om eg leser det eller ei ikkje sant-så sånn sett kan jo ikkje alltid slike statistikker fortelle sannheten
      Når det er sagt er lister oversiktelig og enklere å huske 🙂
      ha en fin dag og smink deg når du vil 🙂

    9. Skjønner ikke hvorfor folk bryr seg om du bruker sminke på trening eller ikke??!! Hva skjer med mennesker?! Det finnes så mange andre bekymringer i verden..
      Stina er bra!

    10. Hva syntes du om jakt? Mange forbinder høst med jakt og folk har så forskjellige meninger om jakt, men hva syns du om de

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg