Siste utskeielsen før 30 dagers challenge!

Wow, for en respons på mitt forrige blogginnlegg. Så gøy å se at så mange er med på 30 dager uten sukker challenge. Kommentarene har strømmet inn fra dere, hundrevis har tatt skjermbilde på snapchat for å vise at de er med, og flere av dere har til og med sendt meg bilder på instagram av deres 30 dagers skjema. Wow folkens. Nå står vi virkelig sammen om dette.

Det er en tøff challenge for mange, meg selv inkludert. Men det er så utrolig viktig å ta drastiske tiltak iblant for å se hvor mye kroppen reagerer på sukker, og hvor store endringer man får dersom man kutter det helt ut. 

Jeg er i alle fall supermotivert til å gjennomføre denne challengen! I morgen skal jeg på bokhandelen og kjøpe meg litt diverse så jeg kan lage et bra 30 dagers skjema. Skal vise dere det i tilfelle dere er usikre på hvordan dere kan lage. Så følg med for å se det!

I kveld hadde jeg min siste utskeielse før i morgen. Jeg dro med meg Victoria på Anchas i Drammen, og vi koste oss med så mye god mat og dessert. Tuller faktisk ikke når jeg sier at vi satt der i 4 (!!!!) timer. Altså. SÅ koselig! Vi hadde masse å snakke om, og jeg fikk til og med overtalt Victoria til å bli med på challengen 😃

Nå er det bare typ 15 minutter siden jeg kom hjem. Så det ble plutselig en litt sen kveld. Men en utrolig koselig kveld. Venninnetid er så viktig i en busy hverdag. Nå skal jeg snart runde av med jobb, også ta kvelden med Per Fredrik. Det blir deilig!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg