5 Gode grunner til å trene!

annonse – annonselenker nelly

Sommeren er over for denne gang, og det er altfor lenge til neste sommer starter. Er det bare jeg som kjenner at treningsmotivasjonen alltid synker så fort høsten kommer? Da får man lyst til å sitte inne og drikke kakao under et pledd, og bare se på tv hele tiden. Å trene er liksom det siste man ønsker. Men trening er jo så viktig! Jeg har selv merket at det å bare holde seg inne ødelegger mye for psyken, og man får ikke noe påfyll med lykkehormonet endorfiner. 

Så derfor tenkte jeg å booste motivasjonen våres så vi virkelig holder treningen oppe og får fullt utbytte av det. Jeg har jo allerede lagt ut et par treningsøkter her på bloggen, blant annet Khloe Kardashian treningsøkten HER. Jeg kommer også til å fortsette med nye økter hver mandag, så bare å følge med da. 

TRENINGSTOPPHER 60% RABATT NÅ!
TRENINGSTIGHTSHER
40% RABATT NÅ!

 

Men; frem til poenget. Her er 5 dritgode grunner til at du bør trene!

🤩 Endorfiner – Når man trener produserer kroppen lykkehormonet endorfiner. Det gjør at du blir i bedre humør og i følge forskning kan også trening kurere milde depresjoner. Så om du føler deg litt høstdeppa kan trening løse det!

🐣 Sunnere – Her kan jeg ikke snakke for alle. Men når jeg trener fast, spiser jeg mer mer sunt. Da vil jeg jo få fullt utbytte av treningen. Så da må jeg fylle på med proteiner og alt det kroppen trenger. Man får liksom ikke så mye ut av treningen om man drar rett hjem, slenger seg på sofaen og spiser en svær pizza etterfulgt av sjokolade og potetgull. Hehe!

🍑 Looking good – Det er jo ikke å stikke under en stol at de fleste ser bedre ut når de er mer trente. De flotte formene på kroppen kommer frem på en mer flatterende måte, man bygger opp større rompe og hele kroppen blir mer tight og fit. 

⚡️ Energi – Noe som er skikkelig mindfuck, og som jeg må minne meg selv på er hvordan kroppen lader opp batteriene sine. Man skulle jo tro at kroppen lades når man slapper av på sofaen. Men nei. Tvert imot. Trening derimot, det gir deg mer energi. Så neste gang du er trøtt midt på dagen og har lyst på en powernap. Spenn på deg treningsskoene og gå en god powerwalk ute i frisk luft. Det kommer til å friske deg opp skikkelig!

TRENINGSTOPPHER 60% RABATT NÅ!
TRENINGSTIGHTSHER
40% RABATT NÅ!

 

😎 Selvtillit – Når du blir sterkere på gymmet, eller du klarer å løpe lengre enn tidligere får du et selvtillitsboost. Plutselig klarer du mer enn du trodde, og du blir både sterkere på utsiden men også på innsiden.

Trener du? 💪🏼⚡️

8 kommentarer
    1. Jeg er helt dilla på å trene!!!! Jeg den bare 12 år så jeg kan ikke trene på er vanlig trenings senter, men jeg jogger meg en tur nesten vær dag, trener hjemme hos bv min siden hun har trenings rom og jeg har også lasta ned en app jeg brukernavnet da!!❤️❤️❤️ELSKER DEG!!! Du dr en stor inspirasjon!!❤️❤️Poplllliiissss svar!!!!❤️😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg