Det alle har lurt på

annonse – lyko (varene er kjøpt selv)

Nå skal jeg endelig svare på noe dere har spurt meg om lenge, nemlig om neglene mine. Jeg fikset de jo profesjonelt på salonger i mange år, og var forsåvidt fornøyd med det, helt til jeg gikk over til noe helt annet. 

Jeg har testet både akryl og gele, og vært på 7 forskjellige salonger siden jeg startet å fikse neglene mine. I løpet av denne tiden har jeg alltid frustrert meg over flere ting, som til slutt gjorde at jeg begynte å fikse på de selv. Det har jeg gjort helt siden nyttår, og er superglad for det. Kommer ikke til å dra tilbake til noen neglesalonger med det første for å si det sånn.

Det er jo mange fordeler med å sette på negler selv. For det første sparer man jo både ekstremt mye tid og penger. Jeg måtte inn til Oslo hver gang, og en behandling tar fort 2 timer, så det gikk fort 5 timer på å bare fikse neglene. Det føltes ganske bortkastet.

Jeg har også vært hos salonger der jeg har betalt fullpris selv, og herreguuud så mye det koster. Husker da jeg både satt på negler og vipper på salong og da kostet det hele 5000,- kr i måneden. Det er jo en helt vill sum.

NEGLERHER

Jeg tenkte jo lenge at jeg var nødt til å dra på salong for at det skulle se fint ut, helt til Per Fredrik kom med en idé; hvorfor fikser du de ikke selv? Da sparer du både tid og penger, og du slipper å gå med negler som knekker her og der helt til neste negletime. Jeg fikk fort flashback til de neglene jeg hadde brukt på skoleballet i 10. klasse, som kom med lim på neglen, og halvparten hadde falt av innen vi skulle ta bildene på ballet.

Men jeg googlet mye rundt, hørte med venninnen min Victoria som alltid setter på negler selv, testet mange (og da mener jeg mange) forskjellige neglemerker. Noen var helt ærlig ganske ræva. Mens andre var sjukt bra. Jeg har jo testet negler helt siden slutten av desember, og har ikke villet skrive et blogginnlegg om de før jeg hadde fått testet mange og kunne komme med en god anbefaling. Nå har jeg fått et favorittmerke som har dødsfint design på neglene, perfekt lengde og form så jeg får lange og smale fingre (eller; illusjonen av det, haha!), og limet er veldig bra så de sitter godt. 

HVITE NEGLERHER
ROSA NEGLER HER

 

På meg sitter neglene i cirka 10 dager, hadde jeg vært nøyere med de hadde de sikkert holdt en uke ekstra, men jeg holder på i hagen og sånn så det er ikke bare-bare. Det følger også med 24 negler i hver pakke, så man finner en størrelse som passer perfekt, og om noen faller av her og der kan du enkelt bytte de ut.

Etter cirka 10 dager pleier jeg bare å lirke de veldig forsiktig av. Sitter de godt bruker jeg en bomullspad som jeg dynker med neglelakkfjerner, så løsner de lettere. Å sette de på tar 5-10 minutter. Skal jeg fikse neglenbåndene i tillegg går det 5 minutter ekstra. Så det er stor forskjell fra de 5 timene jeg brukte før. Haha!

Alle neglene fra favoritt-merket mitt finner du HER

 

Håper jeg svarte på alt dere har lurt på om neglene mine. Jeg har som sagt ikke villet anbefale noe før jeg kunne gå 100% god for de. Er det en ting som er sikkert, så er det at jeg sverger til dette merket. Kjøpte nettopp 6 nye pakker med negler så jeg har en stund, i tilfelle det blir tomt. Hehe!

13 kommentarer
    1. Haha! Hvem er «alle»? Har ikke sett spørsmålet er blitt stilt noe sted🤷🏽‍♀️ Alt for reklame og penger?!

    2. Du er sykt pen og jeg er en kjempe stor fan av deg, jeg bare lurte på om når du skal legge ut en ny yt video?❤️Ly❤️

    3. Vil svært gjerne høre hvordan du gjør når du setter dem på? Renser du neglene med noe, prepper dem på noen måte? Og hvordan vedlikeholder du? Bruker du håndkrem eller olje på hendene, eller vil det få dem til å løsne fortere?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg