Jeg var helt tom..

Den siste tiden har jeg virkelig vært helt tom for inspirasjon. Noe dere garantert har merket her på bloggen. Jeg har bare ikke fått til å blogge i det hele tatt. Det er selvfølgelig en god del andre ting som også ligger bak det. Men mye av problemet er at jeg rett og slett har vært helt tom for inspirasjon.

Så i går gjorde jeg alvor av det og tok meg en skikkelig rundtur rundt i Oslo og dro på steder jeg aldri har vært på før, for å få helt nye inntrykk. Jeg dro først ut på Bygdøy og så på både kongsgården, alle de sykt fine husene som ligger ute på Bygdøy (#goals), dro ned til et par av strendene, og bare tittet rundt på hele øya. 

Så bar veien videre til Skøyen hvor jeg dro innom mange forskjellige butikker og en ganske spennende café. Det ene butikken jeg dro innom var “Slettevoll” som seriøst har det fineste interiøret jeg noensinne har sett.

Altså, jeg holdt på å dø når jeg gikk inn i den ene avdelingen. Det var akkurat min drømmestil. Eneste minuset er jo at det er helt crazy dyrt. Meeeen, om jeg noensinne blir superrik skal jeg bytte ut alle møblene mine og kun ha møbler derfra. 

Til slutt endte jeg opp i Oslo sentrum for å ta en liten lunsj med Nora. Vi dro på Grand Café Palmen. Altså, noen av dere som har vært der før? Det er helt sinnsykt fint der, og de bordene fikk jeg bare lyst til å ta med meg hjem. Haha!

I kjent Stina-Nora stil ble det ikke bare en liten lunsj, for vi ble sittende i hele 4 timer! Vi har ikke sett hverandre skikkelig på lenge, så vi hadde mye å catche up på! 

Atlså, gi meg det bordet da 😍

 

I dag har jeg satt meg noen nye mål for fremtiden, og jeg ser virkelig frem til tiden fremover. Jeg er ikke helt der jeg vil være psykisk, men det jobber jeg hardt med, og jeg gleder meg til å etterhvert komme tilbake 100% her på bloggen!

7 kommentarer
    1. Jeg har ikke en gang turt å gå inn på Slettvoll, haha. Det er utvilsomt sinnsykt vakre møbler og interiør, men den prisen.. Oh well, henger meg på dine ord; når jeg blir søkkrik. Haha!

    2. Haha, søta! Du er jo allerede “søkkrik”, i alle fall dersom man ser på gjennomsnittslønnen til jenter i din alder, så disse møblene kan du unne deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg