New in from Nelly!

For et par dager siden kom det en svær pakke på døren fra Nelly, med massevis av nye klær og sko. Nelly har fått inn så ekstremt mye fint, og jeg har plukket ut noen favoritter for festsesongen fremover med både turer på byen, julebord, nyttår og alt mulig.

Er jo smart å bestille supertidlig så det ikke er utsolgt for de tingene man vil ha. Jeg har også klikket hjem en god del fine pieces som er perfekte i hverdagen når jeg vil se ekstra fin ut. Som er hver dag. Haha! 

KJOLEHER
KJOLEHER

 

Dette settet ble jeg helt forelsket i! Skal til søsteren min på bursdag etterpå, og da skal jeg ha det på!

BUKSEHER
TOPP
HER


JUMPSUITHER
 


JUMPSUIT HER
 

TOPPHER
SKJØRTHER

 


BUKSE HER

 

LUEHER

 

SKO HER
LUEHER

 

 

Fant du noe du likte? 😃🌸

22 kommentarer

Siste innlegg