Bade ute nå?

Nå har jeg nettopp kommet tilbake fra en skikkelig fin tur på stranda med Chloe. Vi bor jo bare 10 minutters kjøretur en av Norges fineste strender, og det er så koselig å dra bort dit. Det ble ikke akkurat noe bading. Er jo altfor kaldt for det, og jeg er ikke så tøff akkurat. Men vi fikk en fin gåtur ned på stranda og i skogen. 

Vi hadde flaks med at det var solnedgang akkurat når vi kom ned på stranda. Så det var jo så fint å se på, og ikke minst; ta bilder av. Syns det er så gøy å bare rusle rundt og ta masse bilder av alt rundt meg. Fotografen inne i meg våkner virkelig til live når det er så fint ute som nå. Høsten er jo magisk, med fine farger og crispy luft. Får bare lyst til å være ute hele tiden!

Nå skal jeg lage meg noe godt å spise og en stor kopp kakao. Ingenting er bedre enn kakao når man har vært ute på tur!

37 kommentarer

Siste innlegg