Bryllup, Toppbloggere, Frykt, Dumping av dyr i søppelkasser ++ Ukens spørsmål #224

annonse – annonselenker nelly

Tenker du å sminke deg selv til bryllupet eller vil du få det gjort profesjonelt?
– Jeg er faktisk ikke sikker enda. Vet om kun en makeupartist jeg ville vært komfortabel med. Har hatt så mange skrekkerfaringer med makeup artister, så kommer til å være ekstremt nøye med hvem jeg velger. Men det kan godt hende jeg kommer til å gjøre sminken selv. Det må jeg nesten bare se ann!

Når er bryllupet, og hva skjedde med den opprinnelige ringen Pelle skulle fri til deg med? 
– Bryllupet blir 3 august 2019. Ringen han opprinnelig skulle fri med ble aldri ferdig til den tiden firmaet hadde lovt, og han fikk etter mye diskusjoner med de, pengene tilbake. Firmaet skulle egentlig levere ringen ukesvis før frieriet, så de tabbet seg jo skikkelig ut. Kan bare tenke meg hvor stressende det må ha vært for Per Fredrik når han en time før frieriet i New York måtte ut og kjøpe ring, hehe! Dere kan forresten se hele frieriet og hva som skjedde i forkant på Bloggerne i episode 8 HER

 

Hvilke blogger er det du selv leser mest?
– Jeg er som regel innom de fleste på topplista som jeg kjenner godt og liker bloggen til. Leser noen utenlandske også men det er ikke like ofte. 

TOPPHER
BUKSEHER

 

Hva er din største frykt utenom fugler?
– Å miste en av de som står meg aller nærmeste. Om jeg hadde mistet Per Fredrik vet jeg faktisk ikke hva jeg ville gjort. Uff, vil ikke tenke på det engang!

 

Hva er ditt favoritt godteri?
– Jeg er veldig glad i melkesjokolade sammen med noe sprøtt og salt. I det siste har jeg fått helt dilla på edamame bønner og melkesjokolade. Herreguuud det er godt. 

JUMPSUITHER

 

Har du noen tips til meg som er ny blogger?
– Blogg om det som interesserer deg, vær ærlig og vær deg selv. Det kommer man langt med. Også er det smart å legge tid i å lære seg å ta fine bilder, ha et bra design på bloggen og blogge ofte. 

 

Hvor mange år er du?
– Jeg er 25 år. Ble det 5 februar. 

 

Hva bruker du på brynene dine? De er alltid helt on fleek!
– Hehe, jeg har et produkt som jeg har brukt i flere år og det er mitt ride or die øyebrynsprodukt. Har prøvd masse annet og ingenting funker som dette. Produktet jeg bruker finner du HER

Hvor mange år har du jobbet som blogger?
– Jeg begynte å blogge i april 2010, og siden 2014 har jeg levd 100% av bloggen. 

 

Kanskje litt rart spørsmål, men lurer på om dere merker når Chloe har løpetid? Blir det ikke litt blodflekker rundt omkring da?
– Man ser det som regel på hunden om den har løpetid. Men Chloe pleier å være flink til å vaske seg. Vi har til og med lært henne kommandoen “vaske seg nå”, så hun vasker seg de gangene hun blir så gira at hun glemmer seg. Hehe! I starten gikk hun med sånn hunde bind/bleie. Men det ble bare stress og ikke noe behagelig for henne, så vi bruker nesten aldri det lengre. 

Hva er tenker du om at folk dumper dyrene sine i søppelkasser osv før de drar på ferie?
– Jeg tenker det at det er ikke alle mennesker som burde vært født, og hatt retten til å leve.

 

Hvor er buksa fra?
– Den finner du HER til 60% rabatt! Elsker den! Har matchende topp også som du finner HER til 60% rabatt! 

BUKSEHER
TOPPHER

Hvilken selvbruning bruker du?
– Jeg har prøvd mange forskjellige selvbruninger og kommet frem til en favoritt, som både er ekstremt billig også gir den er dødsfin brunfarge som varer i 5-7 dager. Det beste er at man kun trenger å ha den på i 1-3 timer alt ettersom hvor brun man vil bli. Jeg får alltid sykt gyllen og mørk brunfarge av den, og den er virkelig å anbefale. Har heller aldri blitt skjoldete eller oransj av den slik man ofte kan bli av selvbruning. Du finner selvbruningen jeg bruker HER

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”? 💗

18 kommentarer
    1. Hei! Den rosa buksen med knyting i livet, (som du hadde på det andre bildet) hvilken størrelse har du i den? Elsker bloggen💗

    2. Fikk du noen inntekter av blogging før du begynte å leve av bloggen 100 % i 2014? Levde du feks 50 % av blogging i 2013? 🙂
      Hvor annerledes er annonsering og sånt da du begynte å blogge kontra nå?

    3. Vi har en liten yorki på størrelse med Cloe. Selvsagt bruker hun bleie! En liten bukse og truseinnlegg for oss, bare klippet i to. Vi har sofa til 70 k og andre dyre møbler, som lyse tepper. Da blir det søl uten. Det er nasty.

    4. Hvordan har reaksjonen til foreldrene dine vært så langt, på det de har fått se i Bloggerne? Er det noe dere snakker sammen om? 🙂

    5. Hva er ditt forhold til bøker og lesing? Elsker du det, hater du det eller er du likegyldig når det gjelder bøker?

    6. Hei! Jeg er ny som blogger og lurte på hvordan du får linkene dine under ordet «her» har prøvd og forstår det ikke, kunne du forklart?

    7. Hei! Jeg har begynt å lese bloggen din etter jeg har sett deg på Bloggerne. Du gjør en så fin figur!
      Jeg leste et spørsmål om hva du brukte på brynene dine, kan du legge ut en video av hvordan du former og farger dem i hverdagene? Så du la ut link til Anastasia, men bruker du noe mer enn det produktet? Isåfall hva? : -)

    8. Hei 🙂 Elsker bloggen din å alt du skriver om!
      Er akkurat begynt å blogge selv å lurer på hvor mange innlegg om dagen som er det optimale? 🙂 Og MÅ man skrive om ett spesielt tema hele tiden eller kan man skrive om før eksempel bare en tur på trening osv osv?sånne hverdagslig ting om hva jeg gjør osv?Og hvordan får jeg ett fint design på bloggen min her på blogg.no,klarer ikke å finne ut av det 🙂 Digger deg,ha en fin helg 💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg