Slik kan du tjene penger til Russetiden!

annonse – fellesinnsatsen

Nå er det hele 5 år siden jeg var russ. Wow, som tiden har flydd avgårde! Russetiden var utrolig morsom, og jeg mimrer tilbake på russedåp, Tryvann, kjøre drive through på Mc Donalds med hele klassen i handlevogner og natt til 17 mai der vi festet til langt på natt.

Det eneste jeg angrer på med russetiden er at jeg ikke var med på enda flere ting. Det er jo ikke å stikke under en stol at russetiden er dyr. Man må ha russeklær, billetter til både Tryvann og landstreffet i Lillehammer, og en hel haug andre arrangementer. Også er det jo ekstra gøy om man har en russebuss / russevan sammen, så man kan rulle sammen og gjøre det meste ut av russetiden.

Selv hadde jeg ikke forberedt meg så altfor godt til russetiden, så jeg hadde ikke penger nok til å være med på alle tingene jeg ønsket. Ganske kjipt!

Om du vil være hakket mer forberedt til russetiden enn jeg var, har jeg et tips til deg. Nå har høsten startet, og fremover brennes det ekstremt mye lys rundt i norske hjem. Faktisk brennes det hele 175 millioner telys i Norge hvert år. Så det er litt av at marked!

Fellesinnsatsen har nå gjort det mulig for deg å tjene penger på dette. De har laget pakker med hele 200 telys, som er perfekt å selge nå som det er høst og vinteren som snart kommer. Et lite eksempel på hva du kan tjene:

En gruppe på 25 stk kan tjene opp til kr 60 000,- på én enkel runde

Uansett om du er russ i 2019, 2020 eller 2021 er det smart å starte med og tjene penger, og spare opp til russetiden nå. For å komme i kontakt med fellesinnsatsen, så screenshotter du denne posten og sender den til Fellesinnsatsen på Facebook for å motta et spesielt tilbud. PS! Samarbeidet garanterer en ekstra arbeidsdugnad for de som ønsker det.

 

Skal du være russ snart? 🇳🇴

9 kommentarer
    1. Du hadde et skikkelig kult russenavn da du var russ, og du klede å være rød russ, det var liksom “din” farge. Selv skal jeg være russ til neste år, altså russ 2019 og siden jeg går helse så har jeg valgt å være blåruss, men kunne jo selvfølgelig valgt å være rød også da, men synes blå var litt bedre. Når det gjelder vår russetid for oss som bor på en liten plass så har vi ikke russebuss og slikt, så vi skal heller bare ha russekro og slikt, og da har vi det sånn at alle som ønsker å komme inn “gratis” på alle kroene må betale 300 kroner i egenandel før første kro, etter det kommer man inn gratis. Synes slike arrangement er fint å ha og mange blir samlet for å ha det gøy sammen. 🙂
      Ønsker deg en fin kveld videre fine deg 🙂

    2. Hei Stina,
      Ser på snap at du også elsker edamebønner! 😍 hvordan tilbereder du de? Jeg pleier å steke de litt i stekepanna med salt på, hva gjør du? 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg