Kjærlighet, Bloggerne, Barn, Skjult talent, Chloe ++ Ukens spørsmål #223

annonse – nelly

Bruker du treningsrommet i huset ditt ofte?
– Ja, jeg bruker det en god del! Det er jo så deilig å ha både tredemølle, vekter og treningsbenk der inne. Også er det deilig å slippe kjøreturen til treningssenteret. Hehe!

HVIT BLUSE – HER
BEIGE BUKSE – 
HER
 

Hva er forventningene dine for høsten?
– Denne høsten tror jeg det blir ekstremt mye jobb. Så langt har det i alle fall vært veldig mye jobb, så jeg håper det roer seg litt ned. Jeg har jo lyst til å sette bloggen foran, og ha energi til den. Så ja, fremover håper jeg det blir mer rolig og at jeg kan kose meg med høsten og blogge masse for dere!

 

Hva savner du mest med å være liten?
– Å ha null bekymringer. Voksenlivet gir mange bekymringer og man er så ansvarlig for alt som skjer i livet. Når jeg var barn tok foreldrene mine av seg alt, og det var så herlig. Dere som er unge nok til at foreldrene deres gjør alt for dere; NYT det.

BUKSEHER

TOPP HER

Hvor mange barn vil du ha, og hvilke kjønn?
– Jeg har veldig lyst på to barn. Føler det er det perfekte antallet for meg. Når det kommer til kjønn håper jeg enten at det blir to jenter eller en jente og en gutt. Men det viktigste for meg er at barna er friske.

 

Har du et skjult talent?
– Jeg er faktisk ekstremt flink til å synge. Bedre enn Per Fredrik. Neida, nå bare tuller jeg! Kan ikke synge for fem flate øre. Det som kanskje mange ikke tror er at jeg er veldig flink på iq tester. Har iq som er godt over gjennomsnittet. Men vet ikke om det er noe skjult talent akkurat. Men er sikkert noe ikke så mange hadde trodd. Haha!

JAKKE HER

Hvordan klarer du å motivere deg selv til å blogge hver dag?
– Akkurat nå for tiden klarer jeg ikke det dessverre. Jeg sitter med tidenes dårligste samvittighet fordi jeg ikke oppdaterer hver dag. Jeg har jo så lyst, men energien min er virkelig på bunn..

Når energien min er bra er det bare gøy og da er det morsomt å blogge hver dag. Jeg har jo virkelig verdens beste lesere, så det i seg selv er en helt utrolig god motivasjon. Elsker når jeg møter på dere og vi slår av en prat, og jeg virkelig får se hvor gode lesere jeg har ❤️

GENSERHER

Kan Chloe noen triks?
– Ja! Hun kan veldig mange. Kan jo ramse opp noen; sitt, ligg (chill), gå og hente teppet / bamse / ballen / namme-nammen, danse, bli, gå bortover på to ben, legg deg i buret, gå på tur, dra på biltur, gå tisse ute, bloggassistent, osv.

Hun skjønner også navn, så hun kan mamma, pappa, bestemor, konrad (en hund hun er venn med). Er en hel haug til av ting hun kan som jeg ikke kommer på akkurat nå. Men dere skjønner tegningen. Papillon rasen er den smarteste av små hunder, og hun er veldig smart så hun plukker opp kommandoer hele tiden. 

Hva er din favorittfarge?
– Rosa. Elsker rosa, hvitt og svart. 

 

Hvordan er det å være med på bloggerne?
– Det er veldig gøy, og jeg utfordrer meg selv utrolig mye. Jeg deler jo veldig mye av meg selv, som dere kommer til å få se fremover på denne sesongen. Må bare si tusen takk for alle de gode kommentarene og meldingene som har tikket inn fra dere siden Bloggerne startet. På Bloggerne får dere jo se den ekte meg, og det er skikkelig koselig å høre at dere har fått mye bedre inntrykk av meg etter at dere har sett Bloggerne.

Også er det ekstra koselig å høre at dere syns at Per Fredrik og jeg har så godt forhold. Vi har det jo helt fantastisk sammen, og jeg syns det er så koselig at det skinner igjennom. Jeg vet jo hvor mange der ute som er i vonde forhold, selv var jeg i et helt grusomt og psykisk voldelig forhold før jeg møtte Per Fredrik, og det er jo ikke sånn det skal være. Så jeg håper vi inspirerer dere som ser på til hvor godt er forhold faktisk kan være ❤️

Hvilken bil har du alltid ønsket deg?
– En Lamborghini. De er så sykt fine! Blir nok en stund til jeg kjøper meg en, for jeg har lyst til å kjøpe en del andre ting først. Men en gang i livet skal jeg ha en!

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

24 kommentarer
    1. Jeg la igjen dette spørsmålet for noen uker siden, men prøver igjen siden du ikke svarte da.
      Tenker du å sminke deg selv til bryllupet eller vil du få det gjort profesjonelt?

    2. Kjempe bra svart i innlegget her Stina 🙂 trist å lese det at du har vært i et voldelig forhold. Har selv hvert der og kom meg ikke ut fra forholdet før det hadde gått 2 år. Heldigvis er han jeg er sammen med nå helt fantastisk og bare god mot meg.

    3. Håper du får mer energi etterhvert <3 Har også fulgt med på bloggerne, og er veldig enig i det de andre sier: det virker som dere passer utrolig godt sammen 🙂

    4. We all give away clothes we don’t wear anymore, but:
      Do you ever keep clothes (you will probably never wear) just because of their sentimental value?
      I mean like “I had this top at our first date, I can’t give it away”. I sometimes do that! Haha! 😀
      Please, if you take this question, translate it! 🙂

    5. Hei! Du skriver at det viktigste for deg er at barna er friske, hva hadde du gjort dersom du fikk vite at barnet ditt hadde for eksempel downssyndrom?

    6. Hvis du mener rasen til hunden din er den smarteste av de småe rasene så vet du like om hunde raser, lær deg litt før du utdyper deg om ting du ikke kan 😂

    7. Har nettopp begynt å følge deg Stina. Har visst hvem du har vært lenge, men først etter å se deg i bloggerne har jeg åpnet opp øynene for deg. Jeg liker godt deg og bloggen din. Gleder meg til å se mer av deg på tv2 sumo. Både du og Pelle K er veldig gøy å følge. Du minner meg veldig om meg selv, det var litt morsomt å se. Ha en fin uke, du har fått en ny fan og følger. Forresten, når er bryllupet, og hva skjedde med den opprinnelige ringen Pelle skulle fri til deg med? Håper du leser dette.

    8. er du ikkje gørrlei av å svare på babyspørsmål ? Folk spør om det i nesten hver runde. Om de virkelig leser bloggen din vet de jo at du har svart 1, 5 10 ganger snart. Og egentlig er det ingen som har noe med det. Som du har sagt før kan du ikkje tilfredstille alle 🙂
      og Maria til din kommentar lengre oppe hva hadde du gjort om du fikk et barn med down. WTF Ingen ØNSKER seg et barn med diagnoser, sykdommer, handikapp osv og hva en vil gjøre, føler etc vet INGEN før en er i den situasjonen selv.
      Alle foreldre ønsker det beste for sine barn og er neppe en mamma som ikkje har kjent på følelser mens de går gravid at enn om noe er galt…selvom alt er helt supert når babyen er født. Referansen på at hun sier at så lenge barnet er friskt spiller det ingen rolle om det er gutt eller jente, selvom hun nå ønsker seg jenter eller en av hver. Man må skille mellom en drøm/ønske og hva som kan skje og at da er det beste at barna er friske, det må du vel selv inrømme eller hva Maria ?
      Til Stina dere blir nok gøye foreldre tenker eg, når den tiden kommer, men babier er mye jobb, så spørsmålet er nok mer om hvordan skal dere kunne leve som dere gjør nå med så mye jobbing med hendene fulle av barn. Kose dere masse i denne tiden som er nå <3

    9. Kan du legge ut videoen hvor du bruker 3 til 4 timer på å gjøre det klar? Klarer ikke forstå hva som tar så lang tid så der hadde vært veldig spennende å få se.

    10. Hvordan klarer du å få Chloe til å stå helt stille på bilder osv?❤️ Lissom Hello det er klin umulig for meg i hverfall haha.💓

    11. Hvordan klarer du å få Chloe helt Stille på bilder osv?❤️ Lissom det er helt klin umulig for meg da for å si det Sån ahah💓

    12. Hei !
      Hvor er den svarte buksen du bruker ifra ?
      Har lett over alt men finner ikke noen plass du har skrevet det ? Setter STOR pris på svar leter meg ihjel 😂

    13. Du har fått en ny følger 😉
      Nyt livet og kjærligheten du har med Per Fredrik <3 Slike forhold som dere har vokser ikke på trær. Det er faktisk helt unikt <3

    14. Hei, Stina!
      Spørsmål til ukens spørsmål 😀
      1. Kan du bestille en kjole fra jjshouse.no og lage en video der du er helt ærlig med kvalitet osv?
      2. Hvilke blogger er det du selv leser mest?
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg