I kveld kan du se frieriet!

I kveld kommer endelig frieriet på tv! Dette er en episode av Bloggerne vi alle har ventet spent på siden 3 februar. Klokken 21:30 blir det sendt på tv2 livsstil, og allerede nå er det tilgjengelig på TV2sumo. Har allerede fått mange kommentarer fra dere som leser bloggen min, at dere har sett det, og det er så koselig å lese meldingene deres!

Selv så jeg episoden for tredje gang på morgenen i dag – og jeg gråt skikkelig da han fridde. Jeg blir så rørt, og det er så nydelig å se på! Det Per Fredrik sier før han skal fri er også så utrolig koselig å høre på, og ja, jeg bare blir så rørt!

Nå har jeg nettopp sjekket inn på hotell i Oslo, og bestilt mat via Foodora. Så snart blir det tacosalat. Mmm! Grunnen til at jeg har sjekket inn på hotell er fordi jeg skal være med på et frokost seminar i morgen, der jeg skal snakke til mediebyråer og kunder fra hele Norge.

Jeg skal snakke om det å reklamere på blogg og youtube. Var med på dette en gang før for en stund siden, og det er veldig gøy! Influencer marketing er jo fortsatt ganske nytt, og det er mye jeg gjerne vil lære bort for å forbedre bransjen. Så det blir gøy!

34 kommentarer
    1. Hei, jeg har så lyst til å se bloggerne men vet ikke hvorfor funker ikke den gratis greia så plz kan du legge ut frieriet på YouTube? Hadde elsket det!

    2. aldeles nydelig frieri og dere er så utrolig søte sammen <3,men to ting sa du ja......eg syns ikkje eg hørte det, eg hørte bare Oh my God og at Per Fredrik sa ta på deg ringen....så skjønne <3 Og fikk du noen gang den andre ringen med safir som var bestilt til deg ?

    3. Hei. Eg lurte på kor du har kjøpt « the devil works hard, bur kris jenner works Harder» genseren?? BTW elsker bloggen din❤️❤️

    4. Aaww, it would have been SO cool to see this!! But I’m in Finland… So maybe you could put the proposal part to your Youtube… Pretty please! 🙂

    5. Det er noe av det fineste jeg noen gang har sett på TV ❤️ Ble helt rørt, enda jeg ikke kjenner dere engang 😍 Dere passer så utrolig godt sammen, dere er så søte sammen og utfyller hverandre helt perfekt. Sjelden at jeg ser så harmoniske par som det dere virker å være. Ser tydelig at dere er bra for hverandre, når jeg ser dere så ser jeg både to bestevenner og et lykkelig forelsket par på en og samme gang ❤️ Ser det man ønsker seg selv, ser at det finnes og hvor bra det faktisk kan være…hvor bra det bør være! 🙂 Dere er gode forbilder der altså, dere viser hva et sunt, lykkelig og ikke minst riktig forhold er, hvordan det skal se ut! 💕 Det tror jeg også er bra for mange andre å se. Dere gjør dere godt på bloggerne, begge to 👌🏻 Og du er jo så sjarmerende og skjønn, det vises så tydelig at du både er god og snill, smart, skarp OG har humor 😊 I tillegg virker du jordnær, fornuftig og har selvironi 👏🏻 Du er jo utrolig vakker, men du er absolutt ikke bare et utseende, det er helt sikkert! Du gjør god figur på TV Stina, det kler deg! Håper vi får se mye mer til deg fremover 🙂

    6. Jammen.. Han sa jo ikke noe! Bare “Se, kult!” og “Ta på deg ringen”. Synes dere er søte sammen og alt det der, men hadde håpa på en liten tale om hvorfor han fridde til deg og at han faktisk spurte. Sto der lissom bare med henda i lomma.

    7. Anonym: per Fredrik kjenner meg såpass godt at han vet at det er noe jeg ikke hadde ønsket 🙂 måten han fridde til meg på var helt perfekt for oss 🙂

    8. Sitter og ser på frieriet deres nå, så røøøørt at tårene triller. Gratulerer så mye 💖🌹💞❤️😍 dere er så fine sammen. Stoooor klæææm frå korgen (Nordland)

    9. Hei du!
      Jeg har fulgt deg i mange år nå. Nesten helt siden du starta. Jeg har vært med deg i tunge og fine stunder som du har hatt gjennom bloggen. Du er litt som en storesøster som man aldri fikk bare gjennom nettet.
      Jeg skal ærlig innrømme at jeg også har vært skeptisk til tider til ting du har skrevet, haha! Men her sitter jeg fortsatt.
      Jeg gledet meg masse til bloggerne skulle starte, for å få enda et større innblikk i ditt liv. Og vet du hva? Skal jeg være ærlig så har jeg blitt veldig imponert over deg som person! Du virker som den skjønne jenta og en som er så godhjerta.
      Når PF fridde til deg så ble jeg veldig rørt❤️ Dere kler hverandre. Håper dere har det fint

    10. Det var utroolig søtt! Dere er så fine sammen, og må si jeg har fått enda bedre inntrykk av deg/dere etter bloggerne! Håper dere kan få egen serie etter hvert, haha 😀

    11. Virker som du har en utrolig snill kjæreste, dere seiler opp til å bli de nye favorittene i Bloggerne😁😁

    12. Hei Stina! Jeg lurer på hva butikken heter, på snapen din? Den kakebutikken og er den i Oslo? Fordi jeg må bake en fest kake og trenger virkelig utstyr.. Kan du plz svare meg? Må lage kaken på søndag..

    13. Jeg har fått helt helt annet inntrykk av deg da jeg så bloggerne. Jeg likte deg veldig godt fra før av og har fulgt deg lenge, men på tv-skjermen viser du et så utrolig jordnært uttrykk. Så utrolig god, søt og snill du er! Du og Per-Fredrik er et av de fineste parene jeg har sett i hele mitt liv! Ble helt målløs av hvor gode dere er med hverandre. Klem < 3

    14. Bloggerne manglet noe unikt og inspirerende som fanger de som ser på, noe de har fått etter du ble en del av bloggerne. Jeg har faktisk bare sittet å ventet på at du skal bli en del av dette programmet og har hatt ønske om at du skulle være med lenge. Bloggen din fortjener å bli vist frem til mange flere, noe jeg tror og håper den gjør etter du ble en del av bloggerne.

    15. Ååh som jeg savner en hagetour hos deg var nesten derfor jeg ble abonnent, hehe =) Gleder meg til å se åssen du for det mot jul er så inspirerende og du er ei kjempe jente, Tnx <3 =)

    16. Aldri aldri aldri følt meg ensom, eller at jeg har hatt lyst til å være noe annet enn singel. Traff en hærlig en i vår og som jeg har blitt veldig glad i og som jeg trives sammen med 😀 Og denne følelsen får jeg også når jeg ser dere to på TV. Noe alle virkelig burde en gang føle på.. en som setter pris på en og som gjør det lille ekstra for deg og bare deg.. Dette er deg vel unt og all ære til PF som fikk dette til 😀 var utrulig å se på og jeg satt til og med tårer i øynene når det kom på TV. (Til info, jeg griner egentlig kun når dyr dør på tv og/eller film x) )

    17. Hei Stina. Jeg tror ikke jeg har kommentert før, men nå kjente jeg for å legge igjen en hilsen. Jeg skal innrømme at jeg har hatt et noe negativt inntrykk av deg fra før, og vært skeptisk til visse ting du har skrivd om på bloggen. Etter å ha sett deg på bloggerne derimot, har jeg fått et helt annet inntrykk av deg. Du virker så utrolig søt, snill og god, og forholdet til deg og PF virker så ekte og sunt. Det er absolutt ikke alle bloggere som har kommet godt ut av å være med på bloggerne, men det må jeg sannelig si du har. Tror mange har fått et nytt og bedre inntrykk av deg nå. Fortsett å vær deg du, det er bra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg