New in fra nelly + RABATTKODE!

annonse – nelly

For et par dager siden fikk jeg en svær pakke fra Nelly i posten, med høstens fineste klær. Jeg har virkelig plukket ut en haug med plagg som jeg gleder meg til å bruke utover høsten. Her er det virkelig litt av hvert, og alt funker sammen med de kaldere temperaturene som kommer. Linker til hvert plagg er som alltid under bildene av plagget. 

Fra 15:00 i dag – til 15:00 i morgen (20 september) kan DU få 20% rabatt på ALLE NLY brands. Alle klærne jeg bruker i innlegget er NLY brands.

Bruk koden “STINA20” når du kommer til kassen på Nelly, for 20% rabatt! 

RØD GENSERHER

 

HVIT BLUSEHER
BEIGE BUKSEHER

JUMPSUITHER

CHAMPAGNE JUMPSUIT HER


BLÅ JAKKEHER


SVART BLOMSTRETE KJOLE HER

NUDE TOPPHER
HVITE BUKSER HER

HVIT GENSERHER

RØD KJOLEHER

NUDE BLONDETOPPHER

 

Hvilke plagg likte du best? 😃

🌟💗🌟

 snapchat – stinablogg | instagram | facebook 

27 kommentarer

Siste innlegg