Nå starter Bloggerne med meg! + Gratis sumo!

Nå er det bare en liten halvtime igjen til Bloggerne starter på TV2 Livsstil. Hvem er klare for å se på? I kveld er det første episoden der dere får se meg. Dere får se mye gamle klipp fra YouTube, også får dere være med på en vanlig dag med meg, Per Fredrik også Chloe da!

Skal ikke røpe så altfor mye av hva som skjer i kveld. Jeg har jo allerede sett episoden både på forhånd på mail, og på TV2 sumo. Gleder meg i alle fall til dere får se den!

 

Har forresten fått lov til å gi alle mine lesere 14 dager gratis sumo (husk å kanseller abonnementet før 14 dager for at det ikke skal løpe automatisk). Klikk deg inn HER for å få 14 dager gratis!

Skal du se Bloggerne i kveld?

17 kommentarer
    1. Jeg sitter å ser på bloggerne nå!!❤️🙌🏼 Har ventet til du skulle komme på😊 Ble litt sur nå siden det ble reklame…😬

    2. Elsker bloggerne! Jeg brukte linken din for å få 14 dagers gratis Sumo (19.09), men det står at abonnementet fornyes 24.09. Da har jeg jo ikke fått mer enn 5 dager?

    3. jeg så du viste badebomben på Snapchat med glitter i, det havner veldig mye mikroplast i havet av det🤕Så du burde ikke ha glitter i badebomben med hensyn av miljøet🌎☀️(Dette var ikke ment som hat, bare en påminnelse)❤️

    4. Lea: Oi, blir det det? :O bruker det heldigvis veldig sjeldent. Men det er absolutt noe jeg skal tenke over 🙂 Takk for at du sier ifra og bryr deg om miljøet 🙂

    5. Jeg har fulgt Anne Brith sin blogg lenge, og kom derifra over til deg.. Mine faste blogger som jeg leser er de over 40, men noen få under og der er du en av dem. Jeg er 50 år, og har aldri kommentert her hos seg, men følger din snapp også og vil bare si at Ja de 50 åringene du snakket til fortjente det sikkert, men heldgivis er ikke alle slikt. Jeg syntes du er en frisk bris, og en bra representant for de unge i blogg verden:) Dette en motvekt fra de gamle kjærringer som snakker deg ned.. så vil jeg snakke deg opp:) Stå på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg