På 3 år har vi..

På onsdag hadde Per Fredrik og jeg 3 årsdag. Herregud, tenk at vi har vært sammen i hele tre år! Det føles virkelig ut som at vi ble sammen for kort tid siden, for jeg har fortsatt den nyforelskede kriblefølelsen i magen. Men samtidig har vi jo rukket mye på denne tiden!

Vi har kjøpt hus, blitt forlovet, skaffet oss hund, reist til New York, Gran Canaria (hele tre ganger), Østerrike, Tyskland, København, Helsinki, Roma, Dublin og Gøteborg. Vi har også gjort masse andre morsomme ting sammen, og på disse tre årene har vi virkelig bygget et liv sammen.

Jeg føler virkelig at jeg har truffet mannen i mitt liv, som jeg kommer til å leve med resten av livet. 

På onsdag dro vi på Engø gård i Tjøme for å feire. Her var vi både på 2 årsdagen vår, og det var også her vi nettopp hadde vært da vi gjorde det offentlig at vi var sammen. Så det er et veldig spesielt sted for oss.

Det er jo en helt sinnsykt bra gourmet restaurant som er en opplevelse i seg selv, og virkelig ikke et sted man drar hver dag. Men når man først drar dit er det jo helt amazing. 

Vi spiste en helt nydelig 6 retters middag med full vinpakke. Så det var hele 12 vinglass på bordet innen kvelden var omme. Haha! Maten var virkelig helt fantastisk god, og så utrolig inspirerende.

Jeg gleder meg til hverdagen min roer seg litt mer ned igjen og jeg har tid til å kokkelere rundt på kjøkkenet – da skal jeg virkelig prøve meg på noen spennende retter!  

Altså, skjønner dere hva jeg mener med mange glass eller? 😂🙈

🍁🍷❤️

 snapchat – stinablogg | instagram | facebook 

11 kommentarer

Siste innlegg