Mitt første radio-intervju

I dag har jeg gjort noe helt nytt – jeg har vært på radio! Det er faktisk noe jeg aldri har gjort før, og jeg var skikkelig spent på å se hvordan det kom til å gå. Man ser jo ikke personen som snakker, så man får jo ikke sett ansiktsuttrykk og gestikulering.

Det ble i alle fall en kort time på radioen, der vi snakket om musikk, bloggerne og livet generelt. Føler det gikk veldig bra – dere som hørte på må gjerne fortelle hvordan dere følte at det gikk i kommentarfeltet. Hehe! 

Det var i alle fall morsomt å være på radio og skravle litt. Sjekket nettopp og sendingen er ikke tilgjengelig i skrivende øyeblikk – men du kan finne den HER når den blir tilgjengelig. Jeg skal i alle fall høre på den, og sjekke hvordan det egentlig gikk. Det ble en god del latterkramper for å si det sånn! Hehe!

Nå skal jeg møte en venninne for en liten lunsj her i Oslo, det gleder jeg meg til. Går altfor lang tid mellom hver gang vi møtes, så det blir veldig koselig! Så blir det hjemover mot Sandefjord til slutt!

🌟🌟🌟

snapchat – stinablogg | instagram | facebook | 

8 kommentarer
    1. gleder meg til det kommer til oppskrifter igjen på bloggen, kanskje utover høsten?
      Ikkje bare pastasalater, de har du lagt ut alt og de er supre,men noe annet gøy. Du har jo jobbet som kokk og må ha masse lure tips til oss som er litt lei av å finne på 😀
      Gleder meg til intervju 🙂

    2. cuskima: Flere oppskrifter kommer 🙂 Nå har det vært så mye å gjøre om dagen, at jeg virkelig ikke har hatt tid til å holde på noe særlig på kjøkkenet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg