Livet om dagen

På vei hjem fra Oslo i går tok jeg turen innom Drammen, for en liten lunsj med søsteren min Madeleine. Midt oppi alt av Bloggerne premierer, intervjuer med VG, Se&Hør, God Morgen Norge og fester er det koselig å se igjen litt familie. Vi skravlet mye om hvordan livet er om dagen, både med den blogg-kjendis-tv verdenen jeg har blitt kastet enda lengre inn i, og alt som skjer i livet til Madeleine om dagen!

Jeg fikk en del gode råd fra Madeleine om mye av ting som jeg har frustrert meg over, og det hjalp skikkelig. Selv om vi lever veldig forskjellige liv er det veldig koselig at vi kan ha et så god vennskap! 

Det var skikkelig koselig å få catchet up og spist masse god pizza. Den pizzaen som er på Jonas B. Gunderson som har pasta og kylling er seriøst dødsgod, og det har vært min favoritt pizza siden jeg var sikkert 15 år. Haha! Skjønner ikke hvorfor ikke flere bruker pasta på pizza? Det er jo dødsgodt!

🌟🌟🌟

snapchat – stinablogg | instagram | facebook | 

5 kommentarer

Siste innlegg