Om meg

Hei! Jeg heter Stina Marie Bakken aka Stinablogg, og er 25 år. Jeg har drevet denne bloggen i 8 år, og har siden 2014 holdt på med blogging på fulltid. På denne bloggen skriver jeg om hverdagen min, mote, trening, kosthold, sminke og jentetips. Jeg legger også ut videoer veldig ofte på min youtubekanal, som jeg også poster her på bloggen.

Høsten 2018, og nyåret 2019 kan du også se meg på Bloggerne på TV2 livsstil og TV2sumo.

Jeg bor i Sandefjord sammen med min forloved Per Fredrik (PelleK). Vi ble sammen 12 september 2015, kjøpte hus  sammen 1 juni 2016 i Sandefjord, og ble forlovet 3 februar 2018 midt på times square i New York.

Vi har også en hund sammen som heter Chloe. Som er en sassy liten Papillon på 2 år.

 

Følg meg gjerne på sosiale medier for å få med deg når jeg har lagt ut nye innlegg!

Facebook  –  Instagram @stinablogg  –  Snapchat: stinablogg  –  YouTube  –  Bloglovin – blogg.no venn

Kontakt meg på: [email protected] (denne gjelder kun for business)

Litt fra media:

Bloggerne paret røper sjokkerende bryllupsplaner” – TV2.NO

Disse to er med i kjent realityprogram som begynner på mandag” – SB.NO

Blogger Stina Bakken og YouTuber Pellek røper bryllupsplaner” – VG.NO

Blir med i TV2 suksess” – SB.NO

Blogger Stina Bakken fridd til på times square” – VG.NO

Midt på Times Square fikk Stina (25) sin største overraskelse noensinne” – DT.NO

Blogginnlegg skapte storm, sjuke intimgrenser” – VGTV.NO

Toppblogger Stina har blitt sammen med YouTube kjendis Pellek” – SIDE2.NO

153 kommentarer

Siste innlegg