Barn, Hund på Fly, Bloggerne, Bryllup ++ Ukens spørsmål #222

Reklame | Gucci, Kicks, Nelly, Gina Tricot

annonse

Kommer bryllupet ditt til å bli filmet til YouTube eller bloggerne?
– Hvis bloggerne filmer med oss da får de selvfølgelig være med på det. Jeg kommer uansett til å ha en egen filmfotograf som skal filme hele bryllupet så jeg kan legge det ut på YouTube. Herreguuuud, kan ikke tro at det er under 11 måneder til vi gifter oss.

Hvilke ting vil du gjøre før du får barn?
– Jeg vil reise til Maldivene, Los Angeles og Tokyo. Også vil jeg komme dit i karrieren min der jeg føler at jeg har tid til et barn. Jeg kan jo ikke akkurat ta ut 9 måneder permisjon fra bloggen når jeg får baby. Så jeg må være på et sted der jeg har muligheten til å sjonglere baby og jobb sammen.

 

Hva er din mening om hund på fly? Kommer dere til og ta med Chloe på fly når dere reiser? Altså ikke inn på flyet, men sende sammen med bagasjen.
– Vi tar aldri Chloe med på reiser, da det blir for stressende for henne. Om vi måtte hatt henne med på fly hadde jeg aldri hatt henne i bagasjerommet. Aner ikke hvordan hunder blir håndtert der, og jeg tror hun ville blitt livredd stakkar.

Blir det rart å se seg selv på tv?
– Jeg har allerede sett et par episoder, og det var veldig rart men også supergøy. Jeg gleder meg til å se enda mer, og det er takket være crewet bak bloggerne at det har blitt så bra! Men det er nok noen episoder som kommer til å bli veldig merkelige å se på. Men det tar jeg bare som det kommer!

 

Har du noengang hjemlengsel? Altså, til foreldrene dine der du bodde før. 
– Nei, absolutt ikke. Det er jo 5 år siden jeg flyttet hjemmefra, så noen hjemlengsel føler jeg aldri på. Det jeg derimot kan føle litt på er at de bor så langt unna, så vi får ikke sett hverandre så ofte som vi gjerne skulle ønske.

Hvor lang tid bruker du på sminke hver dag?
– Det avhenger helt av hvor god tid jeg har. Om jeg har dårlig tid kan jeg bli ferdig med sminken på 20-25 min. Tok faktisk tiden da jeg var i Bergen nå sist. Hehe! Men til vanlig har jeg god tid, og da setter jeg meg ned med en god serie og koser med med å legge sminken. Jeg elsker sminke og det er så gøy å holde på med det!

Jakke – HER   |  Belte – HER
Topp – HER  | Veske – HER  


Hvis du var singel, kunne du vært med på paradise eller love island?

– Nei, aldri.
Når kommer bloggerne på tv?
– Det har premiere på TV2 livsstil i morgen 21:30. Episodene er tilgjengelige fra morgenen av på TV2 sumo.


Er det noen blogginnlegg du angrer på at du har skrevet?
– Absolutt. I løpet av de 6000 blogginnleggene jeg har skrevet har det vært noen ganger jeg har sagt ting som har kommet ut helt feil. Jeg har alltid sagt ifra i etterkant og beklaget, for det siste jeg ønsker med bloggen min er å få andre til å følge seg ille. Bloggen min skal være et sted man kan gå inn på for å få noen positive minutter hver dag, borte fra all dritten i verden.


Genser – HER  |  Belte – HER

 

Når begynte du å blogge?
– Jeg begynte å blogge april 2010, men det var først i 2013 at jeg begynte med det på heltid og tok det skikkelig seriøst.

 

Hvilken foundation bruker du? Du har alltid helt perfekt hud!
– Takk! Jeg bruker den samme som jeg har gjort veldig lenge. Den dekker perfekt, samtidig som den gir en flawless finish som gjør at huden ser helt perfekt ut. Jeg har absolutt ikke perfekt hud naturlig så denne er en lifesaver for meg! Du finner foundationen min HER.

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

🌟🌟🌟

snapchat – stinablogg | instagram | facebook | 

22 kommentarer

Siste innlegg