100 gjester på hjemmefest!

I går var vi på fest hjemme hos Julianne og Ulrik. De hadde bedt inn til stor fest, og vi var rundt 100 stykker der. Hehe! Ingen liten hjemmefest akkurat!

Det skulle egentlig være housewarming siden de flyttet inn i huset for kort tid siden, men i siste liten ble det endret til “Vollenliafestivalen” fordi de ønsker å gjøre det til en årlig tradisjon med sommerfest. Det håper jeg virkelig at de gjør, for det ble jo utrolig gøy!

Julianne hadde fikset masse, og det virkelig tidenes #extra fest med både dj, live musikk, dørvakt, sminkestasjoner, masse drikke, selfiestasjon, masse pynt og sist men ikke minst; utrolig god stemning!

Herregud, sjekk den utsikten fra stuevinduene dems. Altså, etter at jeg flytte til hus med sjøutsikt har jeg blitt helt forelsket i å ha det, og utsikten til Julianne og Ulrik var virkelig spektakulær!

Møtte på noen kjente og kjære bloggkollegaer så det var veldig koselig! I går drakk jeg kun Redbull, og det var virkelig null stress. Kjenner jeg er såå glad for det i dag, for nå er jeg i superform! 

 

🌟🌟🌟

snapchat – stinablogg | instagram | facebook | 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg