Det drepte gleden min

annonse – Gucci, Nelly, Gina Tricot

I dag skal Per Fredrik og jeg på fest hos Julianne og Ulrik. Det er bedt inn til stor fest, så det blir veldig gøy! Det er jo en del bloggervenner som kommer i dag, så det blir hyggelig å se igjen de også! Har jo ikke vært hos Julianne og Ulrik før, men vi alle har vel sett det sinnsyke huset dems i mediene? Altså, det er jo så fint! 

JakkeHER  |  SkoHER  |  BelteHER
Topp HER  | VeskeHER    

Hvor fin og blurry bakgrunn er det ikke på disse bildene forresten? Har ikke brukt 50mm linsen min på hundre år, men i dag dro jeg den frem og det er jeg så glad for! Syns bildene blir så fine med den! Kjenner jeg har virkelig gjenoppdaget fotogleden min de siste dagene. Før hadde jeg jo med meg speilrefleksen min bokstavelig talt overalt.

Men de siste 2-3 årene har jeg bare tatt med meg et kompaktkamera, og det har virkelig drept fotografen i meg, og mye av gleden rundt det å blogge. Så fremover blir speilrefleksen med hvor enn jeg drar. Så får heller folk bare stirre litt rart på meg når jeg drar opp det svære kameraet. Haha! 

JakkeHER  |  SkoHER  |  BelteHER
Topp HER  | VeskeHER   
 

Nå må vi nesten komme oss avgårde. Jeg orker rett og slett ikke alkohol, tog og alt det der i dag. Så jeg skal faktisk kjøre. Men så lenge jeg har Redbull er det null stress for meg å være edru på fest. Hehe!

 

🌟🌟🌟

snapchat – stinablogg | instagram | facebook | 

18 kommentarer

Siste innlegg