Pressedag med Bloggerne

I går hadde Per Fredrik og jeg full møtedag i Oslo. Vi begynte hos TV2 med tidenes intervjurunde. Det var linet opp det ene intervjuet etter det andre, og i løpet av to timer hadde vi blitt intervjuet av Se&Hør / Dagbladet, VG, Nettavisen / Side2, God kveld Norge, TV2.no, TV2 Sumo og TV2 nyhetene. Så jeg fikk virkelig kjørt meg med spørsmålsrunder.

Kjente jeg var litt susete i hodet etterpå, men det var jo utrolig gøy og vi ble spurt om mange spennende ting. Så dere kan glede dere til intervjuene kommer ut. Aner forresten ikke når de kommer ut, men tenker de kommer fortløpende mens serien pågår.

Det var også superkoselig å se igjen de andre bloggerne. Julianne og Ulrik hadde med babyen, og jeg fikk endelig sett lille Severin. Altså, jeg ble helt rørt i hjertet mitt når jeg se han. Herregud så nydelig baby, og jeg er så utrolig glad på Julianne og Ulrik sine vegne for at de endelig har fått en baby ❤️

Etter hele intervjurunden dro Per Fredrik og jeg videre for å spise litt lunsj. Det er jo så mange bra restauranter nede ved operaen så vi testet ut en av de. Dere som følger meg på snapchat så jo hvordan det gikk. Haha! Den sushien ble bare litt vel fancy for min del 🙈

Deretter bar det videre på kontorene til United Screens, hvor vi ble sittende i noen timer mens jeg idémyldret samarbeidsavtaler med noen av de som jobber der. Per Fredrik derimot stakk ned på Lucky Lips (godteributikk) med sjefen og de hadde godteri challenge. Haha! 

Hele dagen i går gikk i ett sett og jeg glemte til og med kameraet mitt., altså er det mulig? Så derfor ble det rett og slett ingen blogging. Med bare 4,5 timer søvn natt til i går, og når vi kom hjem 21 var jeg rett og slett altfor trøtt. Sovnet som et lite barn veldig mye tidligere enn jeg pleier. Hehe! 

 

🌟🌟🌟

snapchat – stinablogg | instagram | facebook | 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg