Etterspurt antrekk

annonse – annonselenker; Gucci, Nelly, Gina Tricot, Bubbleroom

For noen dager siden viste jeg dette antrekket såvidt her på bloggen og på snapchat, og da var det veldig mange som lurte på om jeg kunne vise antrekksbilder av det. Jeg rakk ikke å ta bildene da, men i dag rakk jeg det endelig!

Jeg elsker den nye røde jakken min, og den er så perfekt nå om høsten! Også passet den veldig bra sammen med en jumpsuit.

JakkeHER
Solbriller – Gucci, HER
Kjole HER
SkoHER
Veske – Gucci, HER
Belte – Gina Tricot, HER

🍂🍃🍁🍃🍂

Jeg kjenner at jeg bare ikke er klar for å begynne med jeans enda, så jeg ser etter alle mulige smarte løsninger for å slippe jeansen. Personlig syns jeg det er så mye finere og feminint med en kjole, jumpsuit eller et skjørt, med et par strømpebukser til.

Det aller beste er jo at det faktisk er behagelig. Jeans kan være som en tvangstrøye enkelte ganger, og jeg takler det bare ikke. Haha! 

Uansett – her er antrekket! 

JakkeHER
Solbriller – Gucci, HER
Kjole HER
SkoHER
Veske – Gucci, HER
Belte – Gina Tricot, HER

🍂🍃🍁🍃🍂

Nå skal jeg lage meg en stor kopp kakao og bare nyte høstværet fra sofaen. Er det én ting jeg elsker med høsten og vinteren, så er det at man har en skikkelig god unnskyldning til å holde seg inne og bare kose seg! 

 

🌟🌟🌟

snapchat – stinablogg | instagram | facebook 

7 kommentarer
    1. Hei!
      Det virker at du har blitt “blind” på ditt eget utseende , og det blir som “har masse, vil ha mer”
      Jeg trodde at det kanskje var bare meg , men jeg ser at de andre også har kommentert at det skjer noe rart med ansiktet ditt og leppene…??
      Less is more, Stina (du som er glad i å slå til english av og til
      :)))

    2. Hei! Jeg synes du er en kjempeperson. Og du e et ikon!! og Princesse. Du fortjene alt godt i livet og bra mann. har ikke ord på hvor herlig person du e. 🙂 håper kan stole på mine ord. Jeg er bare ei jente og ikke langt fra din alder.;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg