10 Ting jeg hater at jeg elsker å gjøre

Jeg tror vi alle har noen ting vi elsker å gjøre, som vi egentlig hater at vi elsker. Dette er såkalte guilty pleasures, og nå skal jeg røpe 10 av mine!

Slumre – Herregud som jeg elsker å slumre. De dagene Per Fredrik står opp før meg kan jeg slumre i en time i strekk. Jeg syns det er så deilig å være midt mellom våken og drømmeland, og det er jo så deilig å bare ligge under dyna superlenge. Heldigvis står jeg som regel alltid opp før Per Fredrik så jeg slumrer ikke hver dag. Hehe! 

Junkfood – Altså, hvor digg er ikke chicken mc nuggets? Jeg kunne sikkert levd på det. Bare dumt at det ikke er så sunt akkurat..

Bruker mye penger – Jeg elsker å shoppe, men jeg hater å se på hvor mye jeg faktisk har brukt. 

Biter negler – Jeg er elsker å bite negler, men jeg hater at jeg gjør det. Jeg kunne virkelig aldri hatt naturlige negler, for de hadde jeg bitt av med en gang. Thank god for falske negler!

Powernap – Haha, enda en om soving. Men altså, hvor deilig er det ikke med en powernap på sofaen midt på dagen? Ah, det er noe av det beste jeg vet om.

Prokrastinere – Altfor ofte kan jeg sitte litt vel lenge og se på instagram eller snapchat og bare kaste bort tid. Jeg er så glad for at jeg er ekstremt effektiv når jeg først setter igang med noe, om ikke hadde jeg aldri fått gjort noe som helst. 

Lange dusjer – Dusjen våres er cirka 2x større enn vanlige dusjer, så den er helt amazing å dusje i. Problemet er bare at jeg elsker å dusje superlenge og gjerne sette meg ned i dusjen og bare slappe helt av. Det er deilig og avslappende å gjøre det iblant, meeeen ikke særlig smart når jeg heller burde komme igang med dagen. Haha! 

Binge-watching – Hver gang det kommer ut en serie på Netflix som jeg liker skikkelig godt, kan du banne på at jeg ikke får gjort en dritt på sånn 3 dager. Fordi jeg kun ser på serien. Orange is the new black, Silicon Valley, Insatiable er noen av de seriene jeg sluker hver gang det kommer en ny sesong. Silicon Valley hadde det kommet ut sånn 5 sesonger, og jeg så alt i løpet av en uke. Fikk ikke jobbet så mye da for å si det sånn. 

Synge – Hver gang jeg hører musikk i bilen eller på tv synger jeg alltid etter, for jeg syns det er gøy. Meeen, når jeg ikke er alene er det kanskje ikke så gøy for den andre som må høre mitt store talent innen sang (som ikke finnes).

La Chloe sove i senga Det er så koselig når Chloe sover i senga, og siden hun nesten aldri gjør det, blir det ekstra kos når hun først gjør det. Men det er jo virkelig ikke bra å la henne være i senga da. Men iblant går det bra!

 

Har du noen guilty pleasures?

 

11 kommentarer
    1. syns ingen av dine guilty pleasures var så fæle….bite negler er vel neppe bra, ei heller spise junkfood.men dusje lenge, snooze, powernap…sove med en vovv…nei bare koselig <3

    2. Hei 🙂
      jeg lurer på hva slags tavle/ramme du bruker når du lager slik dreamboard du lagde innlegg om? liksom, hva fester du bildene på?
      kjempe gøy å følge bloggen din! 🙂

    3. Haha! These are not too big “sins”. I love to do my make up waayy too long time! If it’s a party make up and there is no hurry, I could take an hour, or two… And I love jewelry! I buy bling rings and kitsch all the time (usually not expensive, thank God!) and wear them all… at once. I’m like “yeah, I look like a rock star”, but I think others see me more as a Christmas tree. But as long as I’m happy… who cares! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg