10 Ting jeg vil gjøre i September

Herreguuuud, tenk at det er første september. Det føles ikke helt ut som høst enda siden det fortsatt er 20 grader og sol. Men jeg merker jo at trærne begynner å skifte farge, og strømpebuksene må på under kjolene. Så litt forskjell er det jo!

Denne måneden kommer vi virkelig til å merke at vi går fra sommer til høst, og jeg har så mange ting jeg ser fremover mot. Gruer du deg litt til høsten bør du absolutt lese videre, og før du vet ordet av det gleder du deg til høsten!

☕️ Kakao – Altså, hvor deilig er det ikke å drikke kakao med marshmallow mens det regner og er mørkt ute? Altså, jeg kommer til å bytte redbullen med kakao og bare nyte høstværet. 

😊 Strikkegensere – Chunky og myke strikkegensere hører høsten til, og jeg gleder meg til å bruke det! Jeg skrev jo allerede litt om det i går, og det er ikke uten grunn!

☀️ Soloppganger – Jeg elsker å stå opp tidlig, spesielt om høsten. Da får jeg nemlig med meg noen helt magiske soloppganger, der solen titter opp over vannet. Det er virkelig et helt magisk syn, og dere som følger meg på snapchat (stinablogg) kommer nok til å få se mange snapper av soloppganger fremover. Hehe!

👩🏻‍💻 Jobb – Nå kicker det virkelig igang igjen med jobb på business planet. Om sommeren er jo alt helt i dvale, så jeg gleder meg til at det våkner opp igjen. Syns det er så gøy når masse skjer, og jeg gleder meg til å jobbe masse med forskjellige prosjekter jeg holder på med!

📺 Se på tv – Høsten er jo virkelig sesong for å se på tv. Det er jo så mye spennende som startet som jeg gleder meg til! Først og fremst er det jo Bloggerne – spesielt siden jeg er med der selv. Men jeg gleder meg også til modern family, Ozark, Keeping up with the Kardashians, Skal vi Danse, og mye mer!

🍁 Skogsturer – Når løvet på trærne skifter farge er det jo helt magisk å gå tur ute i skogen. I sommer har det nesten vært for varmt til å gå turer. Så jeg gleder meg skikkelig til vi kan gå ute i skogen med en lett boblejakke, kakao på termosen, litt pinnebrød i sekken som vi griller på en engangsgrill og bare koser oss. Noen som vet når det er lov å grille ute i skogen igjen? Håper det blir snart!

🕯 Telys – Det er få ting som er like koselig som å tenne massevis av telys på kvelden. Husker jeg alltid syntes at søsteren min var litt fjollete som bokstavelig talt hadde lysmesse på rommet sitt med sikkert 50 lys, men altså. Nå skjønner jeg henne sååå godt. Det er jo så koselig! Kommer nok til å sette opp noen ekstra lysestaker rundt i stua, for det er jo så koselig!

💪🏼 Trening – Late sommerdager er over og nå skal jeg virkelig komme igang igjen på treningsfronten. Jeg har jo trent en del i sommer, men da har det ikke vært noe særlig på styrkedelen. Fremover skal jeg jobbe hardt for å komme i sykt bra form både med styrke og kondisjon, og det er jo “bare” 11 måneder til jeg gifter meg og jeg vil jo vært i mitt livs beste form til da!

🍁 Pynte i høstfarger – Sommerblomstene synger på siste vers, og det er snart tid for å bytte de ut med noe litt mer høstlig. I dag har jeg også kjøpt inn en god del tulipanløker som jeg skal plante, som kan titte opp neste sommer. Plantet det i fjor, og det er så koselig og vårlig når det titter opp! Har virkelig lyst til å kjøpe inn masse gresskar slik jeg gjorde i fjor, og pynte opp med det. Det ble jo så fint og koselig både ute og inne!

🍜 Høstmat – Om høsten er det så deilig å lage supper av alle mulige slag, også er det så mye godt viltkjøtt som man kan få tak i. Jeg skal virkelig eksperimentere mye på kjøkkenet, og jeg lover at det kommer en god del gode oppskrifter på bloggen!

 

Hva gleder du deg til i høst?🍂🍃 

7 kommentarer

Siste innlegg