Hvilken brudekjole til bryllupet?

Nå er det under et år til vi gifter oss, og jeg er virkelig igang med planlegging. Vi har allerede booket lokale og satt dato. 3 august 2019. Nå gjenstår bare alt det andre.. Haha! Det er en god del for å si det sånn.

Heldigvis har jeg god tid på det meste. Bryllupskjolen har jeg begynt å snuse litt på. Den bør jo bestilles minimum 6-7 måneder før bryllupet – så der bør jeg virkelig komme igang. 

Jeg har jo begynt å se litt rundt på nettet etter hva jeg liker. Det jeg har funnet ut så langt er at jeg liker veldig godt a-line kjoler, altså kjoler som sitter inntil på brystet og svinger ut ved midjen.

Jeg har også funnet ut at jeg ikke liker havfrue formen, da jeg hverken liker den eller føler at den kommer til å passe på meg. Havfrueform er at den sitter tett fra brystet og ned til under rumpa, også svinger den ut. Jeg liker store skjørt, så da er ikke sistnevnte noe for meg.

Jeg har tenkt til å dra og se på kjoler snart, og da kommer jeg nok til å finne ut hva jeg virkelig liker og vil gå for. Tenker å lage en vlog der jeg prøver kjoler. Hadde ikke det vært gøy å sett? Kommer selvfølgelig ikke til å røpe hvilken kjole jeg går for. Men jeg kommer til å vise de forskjellige jeg prøver! 

 

38 kommentarer
    1. Hvordan får du alle disse fantastiske ideene fra??
      Med og ta blomster på bildene og ta alle de flotte bildene du tar..
      De flotte valgene du tar osv.. du burde være stolt over hvem du wr og hvordan du er❤️

    2. Hvis dere hadde giftet dere 3 august 2018 så hadde dere vært nygift da😂 tror du mener 3.aungust 2019😂 elsker deg❤️❤️

    3. Når du skal prøve kjole, så bare husk å spørre om du kan få lov til å filme eller ta bilder. Er ikke alle brudesalonger som tillater det. Det er pga at de har opplevd at folk prøver dyre kjoler, tar bilder og finner evt lager billigere kopier. Bare sånn at du vet det 😊 Var noe jeg fant ut selv når jeg var på leting etter min egen brudekjole.

    4. Ooh, this brings back memories… <3 It was so exiting time to be planning our wedding, finding the right dress etc.! I had all the wedding magazines from our library (LOL) and went to many dress boutiques- and then my friend made my dress as a gift to me! It had A-line, tight under the bust and then a big hem! 😀 It's going to be so much fun to follow your journey to your Big Day! Have fun, Girl! It's only once in a lifetime! <3

    5. Havfruekjoler er vel de som er tettsittende helt ned til knærne før de går ut, det er trompet-formen som går ut under rompa ☺️

    6. Synes det er så gøy med bryllup og kjoler og alt det der. Ønsker deg masse lykke til med å finne den rette kjolen og alt det andre som skal være til bryllupet deres 🙂

    7. Er en kjempe stor fan av deg! Skal du være med på skal vi danse ? Hvorlenge har du og per frdrikk vært kjerester?

    8. Jeg syns den brudekjolen som er på bildet under det av deg som holder bladet😃🌺👍 første bilde av brudekjole. Den var kjempe fin😃

    9. Den brudekjolen du holder opp på bildet er finest av alle brudekjolene 😃 den vil bli skikkelig fin på deg🌺

    10. Hvis du har mulighet så anbefaler jeg virkelig å titte innom salong perlen.
      De heter salong perlen brud og fest på fb. De har typ «say yes to the dress» opplegg, super gøy!!!

    11. Hei! Anbefaler deg virkelig å sjekk ut Pinterest! Utrolig mange fine ideer der fra hele verden! Også et lett sted å finne lignende kjoler!:)

    12. Kan du ha en «prøver brudekjoler vlogg»? Det hadde vært så gøy at vi fikk være med å se at du prøver.
      PS. Elsker bloggen din❤️

    13. Hei, jeg så deg på bloggerene og tenkte at du kan trenge tips til noen gode fotografer til bryllupet ditt. De tre beste jeg vet om er Tobias Østmoen, Anna Oletta Tangen og Anna Louisa Merkle. Så hvis du vil ha moderne og stemningfullebilder så fikser de det. Absolutt vert å sjekke de ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg