Høstens fineste strikke-gensere

annonse – nelly

Nå som høsten er her er det på tide å fylle opp garderoben med noen skikkelig fine strikkegensere. Jeg har allerede begynt med den hvite strikkegenseren jeg har på meg på bildene.

Den ploppet ned i postkassen min for en liten stund siden, og jeg har falt helt pladask for den! Den er så chunky og god, og jeg gleder meg til å nærmest bo i den i høst og vinter, hehe!

STRIKKEGENSER – HER
——–

Det er jo ingen tvil om at strikkegensere er et must-have på høsten og om vinteren. Det varmer skikkelig godt, samtidig som det er komfortabelt og superfint! Jeg elsker å kombinere strikkegensere med skjørt og strømpebukser, eller jeans og knee high støvletter. Det er virkelig to kombinasjoner som jeg kommer til å bruke mye fremover!

Nå har det kommet inn massevis av fine strikkegensere i de forskjellige butikkene, og jeg har plukket ut noen av mine favoritter som dere kan se nedover i innlegget!

HVIT STRIKKEGENSERHER
RØD STRIKKEGENSERHER
GRÅ STRIKKEGENSERHER

 

GRÅ STRIKKEJAKKE – HER
SENNEPSFARGET STRIKKEGENSER – HER
GRÅ STRIKKEKJOLE – HER
 


ROSA STRIKKEGENSER – HER
GUL STRIKKEGENSER – HER
FLERFARGET STRIKKEGENSER – HER

 

Hvilken likte du best? 🍂🍃

7 kommentarer

Siste innlegg