Grunnen til blogg-pause

Nå har det gått tre dager siden sist jeg blogget, og dere har kanskje merket den siste tiden at bloggingen min har vært litt “off”. Jeg har brukt de siste dagene på å stille meg selv noen viktige spørsmål;

hva vil jeg? Hva er det jeg ønsker å gjøre i livet? Hva vil jeg legge tiden og energien min på? Hva er det jeg er lidenskapelige opptatt av? Hvis jeg ser bort ifra penger, hva ønsker jeg å drive på med?

Svaret jeg kom frem til er blogging. Det har vært min store lidenskap i mange år, og det er det fortsatt. Jeg kan ofte bli litt sidetracked og starte opp helt andre prosjekter, og glemme bort hva som er viktig for meg. Men ja, bloggen er min førsteprioritet (rett etter Per Fredrik og Chloe ofcourse).

Jeg har en god stund tenkt på at jeg burde kutte ned på antall innlegg jeg skriver hver dag, så jeg kan få mer tid til andre ting. Det er akkurat hva jeg har prøvd den siste tiden. Og dere har jo sett hvordan det har gått. Haha! Jeg er en enten eller person. Enten går jeg all in 100% eller så dropper jeg det totalt. Det er dessverre ingen mellomting for meg.

Så derfor kommer jeg til å satse på det jeg ønsker å holde på med, så får heller resten av brikkene til puslespillet falle på plass av seg selv. Andre prosjekter kommer jeg sikkert til å jobbe med her og der.

Akkurat nå setter jeg det litt på pause fordi jeg blir så altfor oppslukt i slike ting og de tar over livet mitt totalt. Oh yes, klarer ikke å gjøre noe 30%. Her må det gjøres 100%. Haha! 

Anyways, tenkte bare å gi dere en liten oppdatering på hva som skjer om dagen, og hvorfor det har vært så stille her. Nå er jeg i alle fall 100% tilbake!

 

 

8 kommentarer
    1. Hei fine! <3 Kan være vanskelig å være en person som ikke klarer å å gjøre alt 100%... Er der selv også ;/ Det er ikke alltid bra... vi må huske at 70% er GODT NOK! 🙂 <3 Prøver å tenke sånn, selv om det er litt vanskelig! Tror ikke du hadde tapt noe på å ha 2 innlegg pr. dag heller jeg da!?!? Stor klem <3<3<3

    2. Do what you are passionate about. You have blogged for so many years and I enjoy reading your blogs. Was wondering why we hadn’t heard from you in a few days. Don’t overdo yourself trying to do too much though.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg