Dette syns jeg om Kristansand!

Vi var som dere vet i Kristiansand dyrepark i går, og i natt sov vi over i Kristiansand sentrum. Vi sjekket ut byen en del i går kveld, og var innom hele tre spisesteder. Haha! Det ble litt av en rundtur med restauranter. I dag derimot trengte vi bare å stikke innom en for å finne god mat, så det var ganske deilig!

Vi stakk ned på brygga i sentrum. Jeg har aldri vært i Kristiansand før, så det var gøy å se byen! Brygga var jo så koselig! Elsker at alt var bygget i en runding med vannet i midten, så det ble litt koselig og intimt!

Vi tok frokosten på en av restaurantene på brygga. Husker dessverre ikke hva den het. Men jeg fikk tidenes diggeste nacho tallerken! Altså, det var sååå deilig etter gårsdagen hvor det ble mye tråkking i dyreparken og mye rødvin på kvelden. Hehe!  

Altså, se så koselig brygge da! Hit må vi virkelig igjen!

Vi møtte på tidenes trafikk på veien hjem, så vi brukte 4,5 timer på veien hjem. Det skal jo egentlig bare ta litt over 2,5 så dere kan jo tenke dere hvor ille trafikken var! Så jeg er mildt sagt litt sliten i kroppen. Dere så kanskje me-time snappen på mystory i stad? Et langt bad var virkelig deilig nå, og det trengte jeg etter den lange bilturen!

10 kommentarer
    1. Jeg har hytte i Kristiansand og hver gang vi kjører dit bruker vi mellom 4 og 5 timer, 4 timer uten noen stopp:)

    2. Jeg bor i Kristiansand og hvis jeg ser riktig utifra bildene så var dere på restauranten som heter Rett i garnet (jeg tror det er det den heter haha) Og forresten så kalles brygga for Fiskebrygga:)

    3. Dere har jo virkelig gått glipp av kristiansands tirsdagskonserter på brygga. Hver tirsdag i hele sommer er det flere hundre mennesker og stappfult av båter inne på brygga med skikkelig allsang musikk. Neste gang ambefaler jeg at dere tar turen når dette foregår. Samtidig har vi noe som heter sommer på torvet. Det er hver torsdag midt i kristiansand sentrum. Konserter, liv og røre både tirsdager og torsdager gjennom hele den deilige sommeren 😊👍

    4. Bor selv i Kristiandsand og elsker den! Noe av det beste jeg vet er å ta båten ned til fiskebrygga(samme sted som du var) å ta meg noe god mat der:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg