Dette skjedde i dyreparken..!

I dag har vi vært på Kristiansand dyrepark og det har vært så gøy! Jeg har jo ikke vært der på sikkert 15 år, så det var skikkelig spennende å dra tilbake! Fikk greit mange flashbacks når jeg var der, for å si det sånn! Hehe!

Per Fredrik og jeg har vært i mange dyrehager i både New York, Gran Canaria, København og enda flere og jeg føler at Kristiansand sin skiller seg ut veldig. For det første har de fleste dyrene veeeeldig god plass å gå på. De har såpass god plass at det er ikke alle man får sett engang. Det er jo veldig bra for dyrene! 

En annen ting var at vi fikk gå inn og hilse på apene. Det var så koselig! Vi fikk sitte helt nærme de og virkelig studere de på nært hold. Haha, Per Fredrik begynte å gjøre yoga sammen med den ene apen! How cute?

Lille her Nilson! 

Jeg har filmet masse i dag, så det kommer en egen vlog fra dyreparken og Kristiansand turen. Så det er bare å glede seg til!

Nå skal vi ut og spise her i sentrum og det gleder jeg meg til. Er skrubbsulten, og restauranten vi skal på så sinnsykt bra ut! 

13 kommentarer
    1. Kristiansand dyrepark er utrolig fin ja, av alle de andre dyreparkene jeg har vært i er denne den aller beste!❤️ Føler de tar så godt vare på dyrene der. Husker jeg var i København sin dyrepark på sommeren med ca. 25 grader og da så jeg en «brun» isbjørn som lå nesten helt bevistløs i varmen, og når vi gikk tilbake var den borte og en helt hvit isbjørn var der…

    2. Hei! Veldig fint innlegg men vil bare rette på en liten ting 🙂 de dyrene som per fredrik hadde “yoga” med er ikke en ape men en såkaldt ringhale-lemur eller en lemur 🙂

    3. Heiii Stinaaa!!
      Jeg kom hjem fra ferie i går, og da sa jeg til pappa at jeg bare måtte prøve å møte deg! Han ble med på det og vi kjørte rundt i alle gatene i byen (med tilhenger😅), men vi fant deg ikke😣
      Håper du kommer tilbake til Kristiansand om ikke aaaalt for lenge, slik at jeg kan møte deggg!!😍😍😍
      Ha en fiiin kveld!!❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg