Vi skal til..!

God morgen! Nå er vi klare for en veldig spennende og morsom dag! Dette er en dag vi har snakket om å få til i evigheter, men som vi aldri har fått surret oss til å gjøre. I dag skal vi nemlig til Kristiansand dyrepark!

Jeg har ikke vært der siden jeg var bitteliten, og Per Fredrik har ikke vært der på typ 10 år. Vi elsker jo å dra i dyreparker og se på de fine dyrene. Så dette blir gøy!

Husker veldig godt sist jeg var der. Jeg hadde helt dilla på tigere. Så dilla at jeg hadde leopard og tigermønster på alle klærne mine. Haha! Mamma glemmer aldri ansiktsuttrykket mitt da jeg så en tiger for første gang. Jeg var så glad og spent på en og samme gang at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Haha! Tipper jeg kommer til å få skikkelig flashback til det når jeg rusler rundt i parken i dag!

Etter dyreparken skal vi ned til Kristiansand sentrum og titte rundt der. Jeg har ikke vært noe særlig i sentrum av Kristiansand før, så jeg gleder meg til å se mer av den fine byen! 

14 kommentarer
    1. Hei! Er selv fra Kristiansand, og anbefaler dere å spise middag på fiskebrygga som ligger rett ved sentrum hvis det ikke regner 😊

    2. Etter dere har vært i dyreparken er det en skalldyrfestival i Mandal (45 min. Unna dyreparken)
      som er helt sykt bra med tivoli og boder og masse god mat😍😍😍

    3. Vi skjønner,du har en gucci veske! Skal ikke skryte litt mer? Du sier hele tiden at Per tjener mer en deg, men allikevel bruker du 30 000 på en veske? Tenk på de som ikke har råd, de må tenke mer på mat og overlevelse, men du,bare kaster penger rundt! Mener ikke å hate, men vil at du skal tenke litt over dette.

    4. Håper du får en fantastisk dag i Kristiansand😊 Jeg har så sykt lyst til og møte deg, så får vel dra inn til sentrum snart❤️ Kos deg😘

    5. Kos dere masse! Har ikke vært i Kristiansand på 9 år nå. Vi pleide alltid å overnatte på ett billig og kjipt hostell ved jernbanen når jeg skulle begynne året mitt på folkehøgskolen halvannen time unna Kristiansand =) Og dyreparken har jeg ikke vært i på over 20 år siden, minst. Håper du dokumenterer masse og koser deg gløgg ihjel 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg