Mitt største prosjekt noensinne!

Wow, plutselig var klokken over 21 på kvelden! Tiden i dag har bare flydd avgårde. Jeg har nettopp begynt med et nytt og ekstremt spennende prosjekt, som jeg har blitt helt opphengt i.

Dette prosjektet kommer til å bli det største jeg noensinne har gjort, og det kribler i magen bare av å tenke på det. Jeg tørr ikke å røpe noe om det før jeg har kommet såpass langt i prosessen at alt er 100%. Men jeg lover å ta dere med på hele veien, og vise dere alt!

I dag lunsjet jeg med Rebecca, og vi snakket masse om det nye prosjektet, og det var så gøy å høre hennes idéer. Vi brainstormet masse og kom opp med en god del gode idéer!

Haha, nå kjenner jeg at jeg er sånn irriterende blogger som prater masse om noe jeg ikke kan si noe om. Sorry for det. Men jeg bare mååå dele litt med dere. Om jeg får til dette blir det STORT, og det blir helt sinnsykt! 

Nå får jeg slutte å snakke om prosjektet, og komme meg ut med Chloe en tur. Den bærta er greit klar for en tur nå, og det er jeg og! Hehe! 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg