Svar på rykter; Gravid, Silikon, Sixpack, Penger, Kjæresteforhold++

Har hørt at du har vært gravid, eller at du er gravid 
– Har aldri vært gravid, og er det heller ikke nå. Jeg vil vente noen år før jeg får barn.

At du bare driver med YouTube og blogg for pengene
– Nei. Det stemmer absolutt ikke. Jeg holdt på med begge deler i 4-5 år uten å tjene noe særlig på det. Det at jeg har annonser gjør at jeg kan leve av det, og det er slik jeg får penger til å kunne holde på med det på heltid og lage mer innhold til dere. 

 

At du tegner på deg sixpack med sminke
– Omg. Denne får jeg så sykt ofte at jeg ler meg ihjel. De merkene som er på magen min er sittemerker. Mulig jeg har litt dårlig holdning når jeg sitter og at det syns ekstra godt på meg. Men jeg vil tro at det er ganske normalt å ha det. De fleste retusjerer det kanskje bort? Jeg gidder i alle fall ikke det.

 

At du bare ble kjæreste med Per Fredrik fordi han var kjent
– Nei. Første gang jeg så Per Fredrik ante jeg ikke hvem han, og det var forelskelse fra første blikk for å si det sånn. Hadde aldri giddet å være sammen med noen bare fordi de hadde penger eller hadde vært kjente. Livet er altfor kort for det.


At du veier under 50 kg

– Ja. Det stemmer.

At du aldri har kranglet med Per Fredrik
– Ja / Nei. Vi har aldri hatt sånn høylydt fæl krangel. Men det hender jo at vi er uenige og diskuterer ting. Men Per Fredrik er veldig tålmodig, og han ser begge sider av saken, og har lært meg å gjøre det samme, så det blir veldig lite krangler. Er det noe som irriterer en av oss sier vi heller ifra på en hyggelig måte. 

 

At du bare har hatt et ordentlig forhold
– Ja. Jeg har vært i forhold med andre før jeg møtte Per Fredrik. Men ingen av de forholdene var noe særlig seriøse, og det var egentlig bare masse dritt, haha. Så ja, Per Fredrik er det eneste ordentlige forholdet jeg har vært i. 

 

At du får alle de dyre tingene dine av foreldrene dine
– Nei. Jeg tjener mine egne penger og spør aldri foreldrene mine om penger. Det ville vært veldig sært om jeg som 25 åring skulle bedt mamma om penger. Spesielt når jeg tjener såpass godt som blogger. 
 

At du har tatt silikon
– Nei. Dette er vel 10000 gangen jeg svarer på det; og nei, jeg har ikke tatt silikon. 

 

At du tok lip fillers for å være sikker på at Per Fredrik ville ha deg
– Nei. For det første hadde vi vært sammen i godt over et år, så jeg trengte ikke akkurat å være usikker på om han ville være sammen med meg. For det andre ville han faktisk ikke at jeg skulle ta det, fordi han likte meg slik som jeg var. Lip fillers tok jeg kun for min egen del.

Er det sant at du har drukket alkohol og kjørt bil etterpå?
– NEI. Det ville jeg aldri gjort om jeg så fikk 10 millioner for det. Å kjøre i beruset tilstand er så galt og farlig som det kan bli. Jeg har bekjente som har kjørt seg til døde i fylla, og det er helt grusomt å tenke på. Folkens; aldri kjør eller sitt på med noen som er beruset.

 

Per Fredrik ble bare sammen med deg fordi du har penger
– Nei. Haha. For det første har vi separat økonomi, og for det andre så er det han som tjener mest. Såeh. 

 

Er det sant at du har hatt en venn som har dolka deg i ryggen? I så fall, hvilken måte?
– Ja. Å ha en populær blogg har mange positive sider. Men en av de negative sidene er at man fort får venner som kaaanskje ikke er så ekte venner akkurat. Som er litt mer interessert i å havne på bloggen, enn å være en god venn. Slik venner har jeg heldigvis fjernet fra livet mitt for lengst.

 

Er det sant at du kjøpte Chloe for å få mer oppmerksomhet på bloggen og YouTube?
– Nei. Om man får seg en hund for de grunnene er man helt skada i hodet sitt. Jeg har vokst opp med hunder, og fra jeg var 9-16 hadde jeg en hund som het Rikke og som var helt nydelig. Helt siden hun døde av alderdom (vi fikk henne da hun var 8-9 år gammel), har jeg hatt lyst på en ny hund. Å ha en hund er noe jeg tar på alvor, og det er ikke en leke man skal bruke for å få oppmerksomhet. 

At du photoshopper kroppen din
– Jeg har vært åpen om hva jeg fikser på, og det er kun fjerning av kviser og hair extensions (de gangene festene synes). Ellers enn det fikser jeg ikke på noe som helst. Nå som har jeg fått så fin hud i ansiktet er det veldig sjeldent jeg redigerer vekk kviser også, for det er jo ingen å redigere vekk. Hehe! Men å redigere meg selv tynnere og alt sånn syns jeg ikke at er noe for meg, så det gjør jeg ikke. 

 

At du egentlig ikke er så lav.
– Heheh. Jeg er nok bare 160cm, så jeg er ganske lav. Men jeg er om jeg får si det selv, er jeg ganske rå på å posere så jeg ser høyere ut. Så det forvirrer nok ganske mange. 

 

At du har vært med i frøken Norge
– Ja. For en god del år siden når jeg holdt på som modell var jeg med i frøken Norge. Tror jeg bare kom blant topp 20 da. Så kom ikke såå langt akkurat. Haha!

36 kommentarer
    1. Kjenner meg helt igjen m den tegne six pack… da jeg gikk i syvende klasse var jeg nesten helt treninga freak og MÅTTE ha six pack😂 jeg hadde ei bestevenninne som ble litt misunnelig og som satte ut rykter om at six packen var falsk (tegnet m tusj) og kjæresten min dumpa meg og jeg ble mobbet i et helt år for det.

    2. Frøken Norge, ja! Det er DER jeg kjenner deg fra! Eller.. “kjenner”.. Har møtt deg en gang før for mange år siden, og hver gang jeg er innom bloggen din forsøker jeg å komme på hvor det var, men der var det altså. 🙂

    3. Det er vel ikke sunt å veie under 50kg når du er 25? Det kan hende kroppen din er sånn altså jeg bare lurer❤️❤️

      1. Hva er det for noe og si?
        Det er benbygning kombinert med høyde som avgjør hva en sunn vekt er, ikke alder 😅
        Meg med kraftig benbygning og 168 f.eks vil se ut som et skjelett hvis jeg nærmer meg 50 kg, mens andre med lett benbygning vil ende opp som dråg av noen potetsekker hvis de veier mellom 60 og 70 med en lav høyde.
        Har ingenting med alder og gjøre 😅

    4. Ja det me tegning av sixpack er helt teit p anklage folk for, mange trodde jeg hadde tegnet min mage og spurte hele tiden om jeg brukte pudder eller fondation på magen siden jeg var brunere dær. Jeg har å sittemerker ofte og er tynn så har heller egentli ikke sixpack men nær jeg får sittemerker ser det sånn ut. Helt teit, du er så fin å naturlig som du er å uansett hva du gjør så er det din kropp og ditt valg hva du gjør. Per Fredrik aksepterer deg som den du er og det er det beste med kjæreste/forlovede og da vet du at du har valgt riktig.

    5. Stiller folk slike spørsmål? Er jo helt på trynet! At det går Ann!!!! Jeg er 169 og veier 50 kg. Jeg er ikke underernært, heller ikke du. Jeg har også jobbet litt som modell, nå har 10 åringen vår begynt med det. Spennende. Vi har også hund. Det er som en datter. Tro meg. At du er sammen med PF fordi han er kjent? Hvem vil leve med en for penger? Jeg elsker mannen min over alt, pluss at han har penger, men hadde ikke det da vi møttes. Folk er gærne i kommentarene. Stå på.

    6. Jeg må bare spørre, hvilke bukser bruker du? Jeg er skikkelig kresen på bukser, og siden jeg også er 160cm høy og lik i beina så kanskje de passer meg også😅❤️

    7. En i klassen min som er født i 2007 veier 55 kg og er stolt over det så kommer du 25 år under 50kg haha!!😂❤️❤️ (Ikke noe galt i at du veier det altså) elsker bloggen din!❤️

    8. Hun er ganske lav og slank så d sier seg selv at hun kan veie under 50 . Jeg som er 170 veier 52 . Var ingen sykdom

    9. lurer på hvilken redigerings-program du bruker når du setter inn hair-extencions
      . Elsker bloggen din! #forbilde

    10. Vekt kommer ikke an på alder, men høyde! Hun har helt normal vekt når man er 160 cm. Er selv 158 og veier 48.

    11. At folk kan være så teite og negative at folk kan si du tegner på sixpack 😂 og alt det andre som også er helt på trynet 😂

    12. Anonym: Han er både sanger og skuespiller. På youtube han har 2,8 millioner abonnenter, også har han hovedrollen i en film og en rolle i vikings blant annet 🙂

    13. Det med fyllekjøring er bare teit.. Min egen far fyllekjørte fra Møre og Romsdal til Hurdal(utenfor Gardermoen) med meg og kusinen min som passasjer.. Jeg var liten da og skjønte det ikke heldigvis.. Men pappa slet både med alkohol og røyking og han røyket tilogmed innpå sykehjemmet når han lå for døden 🙁 Men ja, fyllekjøring er noe dritt så jeg har angst for fulle folk i en alder av 30 pga en episode med pappa.
      Men du er såpass vettug at du ikke fyllekjører og det er kjempebra! Fortsett å spre det viktige budskapet der!

    14. Hei.
      Jeg sliter selv med kviser og som du sier i dette innlegget har du blitt kvitt det. Har du noen produkteter som kan anbefales? ❤️

    15. Eg elsker alle YouTube vidioane dine eg bare elsker deg som ein blogger og YouTuber❤️ Ha ein fin dag Stina❤️❤️❤️

    16. “Det ville vært sært om jeg som 25 åring spurte mamma om penger”
      Denne kjenner jeg at jeg reagerte litt på. Det er nok ikke alle som tjener som deg, eller har vokst opp i et hjem med stabil økonomi.
      Jeg som er 23 har behov for økonomisk hjelp iblant. Vil det si at jeg er sær?
      Ikke noe imot deg, men her kanskje du skulle ordlagt deg litt annerledes?,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg