Gravid, Mensen, Bryllup, Meetup, Sminke ++ Ukens spørsmål #218

annonse – lenkene er annonselenker til nelly og kicks

Er du gravid?
 – Syns du jeg har lagt på meg? Haha! Nei, jeg er ikke gravid. Jeg har ingen planer om å bli gravid før om minst 2-3 år. Om jeg skulle bli gravid før det får dere vite det så fort jeg er over 3 måneder på vei. Hehe! Krysser fingrene på at det ikke skjer! 

TRENINGSTOPP HER
TRENINGSTIGHTSHER

 

Vil du si at du er en person med grønne fingre?
– Etter at jeg fikk helt hagedilla i vinter og researchet som en galing rundt på YouTube har jeg absolutt lært meg mye, og jeg har fått mye grønnere fingre. Det er fortsatt mye igjen som må læres, og jeg tror nok aldri at man blir helt ferdig utlært. Men jeg kan i alle fall mye av basics nå, så jeg kan nok en god del mer enn gjennomsnittet på min alder. Hehe! 

Hvilken setting spray bruker du?
– Jeg har testet en del forskjellige, og kommet frem til en favoritt som jeg har nesten tvingt alle venninnene mine til å kjøpe fordi den er så sinnsykt bra. Den gjør at pudderet og foundation smelter sammen, og ser dødsbra ut. Også holder sminken seg som støpt hele dagen og hele kvelden. Jeg bruker mye sminke, og jeg trenger kun å ta på bittelitt pudder sent på dagen når jeg bruker denne, så det sier jo sitt. Setting sprayen finner du HER

 

Pleier du alltid å pynte deg? Eller er det dager du bare duller rundt i en track suit?
– Jeg elsker å pynte meg og ha på fine klær og sminke, og det er sjelden jeg går ut uten det. Når jeg er hjemme derimot varierer det veldig hva jeg har på meg. Men du kommer aldri til å se meg i en grå joggebukse med fett hår for å si det sånn, hverken hjemme eller ute!

KJOLEHER 
SKOHER
VESKE – GUCCI

 

Skulle ikke du ha fiskedam i Hagen? Blir det noe av, hvis når? Pris? Isåfall så hadde det vært skikkelig kult!
– Jo, jeg hadde egentlig tenkt til det. Men vi har endret litt på planene om hva vi skal gjøre med den plassen. Vil ikke røpe noe før alt er 100% i boks. Om det blir slik vi ønsker det blir det EPIC. Altså. Da typ dør jeg av glede!

 

Hvilket lim bruker du til å feste vippene dine med?
– Som dere vet bruker jeg vipperemser hver eneste dag. Dette har jeg gjort i månedsvis, og jeg har virkelig fått testet ut hvilket lim som funker, og hvilke som virkelig ikke funker. Det jeg bruker nå er superlett å påføre på vipperemsene, det tørker fort, og det sitter sinnsykt godt.

De limene jeg har brukt tidligere har vippene plutselig hoppet av. Det jeg bruker nå derimot, har vippene aldri hoppet av i det hele tatt, og jeg har til og med sovet med vippene flere ganger. Så ja, det er limet å bruke. Billig er det og! Vippelimet finner du HER

Når er det dere skal til Bergen? Er høstlanseringen noe for alle, eller kun for bloggerne + venner og familie? Blir det meetup?
– Høstlanseringen er kun for de som er hovedcast i de forskjellige seriene til TV2. Så hverken familie eller venner får lov til å være med. Så langt er det ikke noe meetup som er planlagt, og jeg har ikke hørt noen snakke om det. Men det hadde jo vært skikkelig gøy å møte dere som bor i Bergen! 

KJOLEHER

Hva tenker du om mennesker med fregner?
– Jeg syns det er sykt fint! Jeg pleier å få det litt på kinnbena når jeg tar solarium, og jeg digger det! Det er jo ikke så vanlig på verdensbasis med fregner, så om du har det er du virkelig spesiell på en nydelig måte!

 

Når skal du og Per Fredrik gifte dere?
– Vi skal gifte oss 3 august 2019. Uæh, jeg gleder meg så sykt mye!

Syns du det var kleint å snakke med moren din om mensen og sånne ting?
– Jeg har alltid hatt et veldig bra forhold med moren min, der vi har kunnet snakke om absolutt alt. Helt fra jeg var liten har jeg kunnet kommet til hun med spørsmål om bokstavelig talt alt mulig, og hun har svart åpent og ærlig uten å dømme. Så når det kom til mensen var det ikke noe problem.

 

Hvilken highlighter bruker du?
– Jeg bruker et palett der jeg bruker den hvite i øyekroken og under brynet, og de mer gylne på nesen og kinnbena. Den gir mye highlight og funker helt insane bra, også varer palettet i hundre år. Highlighter palettet finner du HER. 

Blir du ofte bilsyk når du skal kjøre langt et sted? I så fall, hva pleier du å gjør sånn at det blir litt bedre?
– Når Per Fredrik og jeg skal på langturer tar vi som regel alltid bilen min, siden den har best plass og er best egnet for langturer. Så når jeg kjører selv blir jeg nesten aldri bilsyk. Om jeg derimot sitter på kan jeg fort bli bilsyk. Da må jeg alltid ha coca cola og french fries. Det hjelper helt sinnsykt mye! Også er det viktig å se på veien, og ikke mobilen, for om du ser ned på mobilen blir du bilsyk sykt fort. Buss derimot.. Det nekter jeg å ta, for det blir jeg bilsyk av så fort jeg setter meg inn. 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

18 kommentarer
    1. Du har tidligere sagt at du synes det er en uting med jenter som snapper under fest og feiringer, men du gjør jo akkurat det samme selv. Synes du ikke det er litt dobbeltmoralsk?
      Hvorfor mener du grå joggebukse hjemme(!!) ikke funker?
      Kommer det mange kjendiser i bryllupet deres, eller inviterer dere kun nærmeste familie og venner?
      Synes du man skal invitere tanter, onkler, søskenbarn og besteforeldre i brylupp?

    2. Du nevnte tidlig i sommer at du skulle gjøre noe i slutten av juni/juli som virkelig utfordret deg. Hva var det for noe?

    3. Vurderer du noen gang å ta vippeextensions? liksom, du bruker jo falske vipper nesten hver eneste dag og tenker du noen ganger at det hadde vært mye lettere uten?

    4. Et tips til bilsyke vis du ikke kan ta pille så er den en tyggis i Sverige det er bare spørre på apotek der men vis du kan ta pille så burde du det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg