10 Ting jeg vil kjøpe før jeg dør

Er det én ting jeg har i lært i livet, så er det å drømme stort. Drøm så stort at det kiler i magen av å tenke på det, og jobb beinhardt for å nå målet! Jeg pleier alltid å sette meg masse forskjellige mål og jeg har alltid lister over ting jeg har lyst til å kjøpe som gjør at jeg jobber litt ekstra hardt på de dagene der motivasjonen ikke er helt på topp.

Nå tenkte jeg å vise dere noe av det som står på min ønskeliste over ting jeg har lyst til å kjøpe før jeg dør, og egentlig innen 10 år. Dette er bare overfladiske ting, så ta det som en liste over ting jeg vil kjøpe, og thats it, oki?

Chanel – Jeg har så lyst på en Chanel boy bag. De er jo dødsfine! 

Rosa Lamborghini – Helt siden jeg var typ 10 år gammel og så på “Viva La Bam” (dere under 20 har nok ikke peiling på hva det er), har jeg hatt lyst på en Lamborghini. Skal jeg først ha en må den selvfølgelig være rosa. Altså, DET er en ting jeg virkelig gleder meg til å kjøpe!

Venezia – Dette er vel en av verdens nydeligste og mest romantiske byer. Her mååå jeg få dratt med Per Fredrik! 

Los Angeles – #FAB. Altså, L.A er fullstappet med så mye av tingene jeg liker og det hadde vært så gøy å reise dit for å oppleve alt. 

Basseng – Dere som leser bloggen min fast vet hvor lyst jeg har på et basseng ute i hagen. Jeg har prøvd 4 ganger allerede med billige bassenger, og det har feilet totalt. Drømmen er å bygge et svært basseng som vi kan bade i nesten året rundt. Vi har noen i familien til Per Fredrik som har det, og de sendte oss snap 2. juledag at de badet ute i bassenget. Altså, hvor digg? Det er forresten glasstak over, så det holder seg varmt på den måten. 

Marmorspisebord – Hvite stoler og et stort marmorbord. Give me that yass. Altså, tenk så fint det hadde vært i stua her? 

Feriehus – Når jeg blir litt eldre har jeg lyst på et feriehus i Spania. Det må være svært, ha basseng og helst ligge på kanariøyene siden det er varmest der. Tenk så deilig å kunne reise ned dit hver vinter i månedsvis og bare slappe av i varmen. Ah, så deilig!

Maldivene – På bryllupsreisen til Per Fredrik og meg har jeg skikkelig lyst til å reise til Maldivene. Det er jo helt sinnsykt fint der, og det er virkelig en drømmedestinasjon! 

Rosa sofa – Hva er vel mer meg enn en rosa sofa? Det er jo så lekkert å ha en i en blush tone som har sånne knapper (aner ikke hva det heter) slik som den på bildet over. Vil ha! Spørsmål er om jeg klarer å overtale Per Fredrik til en rosa sofa da… Det blir verre. Haha! 

Rosa hummer – Dette er en bil som jeg har hatt lyst på siden jeg fikk lyst på Lamborghini, og av akkurat samme grunn. Hummer’e er så sykt fine og boss at jeg nesten ikke får sagt det. De er jo ikke akkurat så veldig jentete i og med at de er supersvære og ganske macho. Men om den er rosa passer den perfekt til meg! 

 

Hvilke ting er på din ønskeliste?

 

13 kommentarer
    1. Blir litt feil å skrive 10 ting du vil kjøpe, altså skal du kjøpe Venezia og los Angeles, mener du ikke heller dette som en slags bucketlist :)) elsker bloggen din

    2. Vi har feriehus i Spania, det er såå digg og bare kunne dra dit når man vil/kan😍 Har også vært i LA og Venezia, men vil nesten si at Venezia var litt skuffende.. Mye søppel og kloakklukt i hele byen👎🏼

    3. Enkelt med spisebord i marmor. Få tilpasset benkeplater og kjøp ben eller få noen til å lage for deg 👌🏻 Det gjorde vi! 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg